• kela81

Scrapträsket

Cia-får hoppas det...att jag får va med...så att de inte bitts eller nått
    Fina nya LO du har i galleriet...det är fint med såna där små kort runt om det stora som du hadde på matglädje LOn

• kela81

Tråkigt att Tr3z känner att hon inte orkar vara kvar här, hon gjorde ett toppenjobb tycker jag och tror inte att någon menade något illa
    Hoppas att hon kommer tillbaka snart

• kela81

¨Hum...har de tagit bort gå till trådstart pilen Dumt....
    man får trycka på 114 och sen på den som kommer först efter det...så behöver man inte bläddra igenom alla 123 sidorna...kanske bara 10-20 sidor

Jo79...vi lovar (eller i allafall jag)att se lite arg ut i morron om jag ser dig vid 12-tiden... om du lovar att göra samma sak tillbaka...jag måste nämligen städa hehe...

• kela81

MAMMSY-vad skulle det där vara bra för Nu måste jag ju shoppa där med Hon hadde ju hur mycket fin som helst

• kela81

MAMMSY-hehe...ingen fara...jag går ner mig så bra själv i shopping fördärvet Helt galet...jag vet ju att jag åker till LA om...hum...*räknar* 16 dar, och då kan jag ju shoppa och borde spara pengarna tills dess, men ändå så handlar jag massor nu...så kommer jag att vara urfattig i LA sen

• kela81

Skumpis....jag är precis som dig! Har noll koll på vad det är för papper jag har hemma om det inte står på dem!

• kela81
    Här är man lite magsjuk och sen så åker man skidor i två dar...och kommer hem och ser att det har blivit en hel roman att läsa igenom här i träsket fast det gör jag i morron, för nu så är jag alldeles för trött
    natti, natti
Svar på tråden Scrapträsket