• kela81

Scrapträsket

smulan001- tack
    Ja...det var kul att scrappa katten...ska försöka få några bra kort på hunden ochså och fixa till...men han rullar bara över på mage och börjar fnysa och ha sig när kameran kommer fram...om han inte kör in nosen i objektivet vill säga...liiiite svårare då

• kela81

tr3z...åh...har du fått dina
    Ingen post alls här idag...*snyft, snyft*

• kela81

just det...en fårga hadde jag ju ochså!
    Kan man använda typ allmogefärg till en LO? Ni vet sån därn som man målar figurer och sånt med? Nån som vet? Jag behöver vit färg och vill ju inte vänta tills jag ska åka in till stan i morron.. *otålig*

• kela81

Nä...jag har inte fått dem Men de kommer nog...har säkert hamnat på villovägar...eller så vill inte brevbäraren gå ut i det dåliga vädret idag

Ny Lo i mitt galleri igen! Oj...va snett och vint jag fotar...men jag orkar inte göra om det...så...håll till godo

• kela81

Har föresten omorganiserat mitt galleri...scrapalstrena ligger numera under starka bilder...

• kela81

humlan...urs va läskigt! Hoppas att allt gick bra och att inte du eller bilen blev skadad!

Ny LO i mitt galleri igen...dagens sista...jag lovar! Nu måste jag nämligen göra något vettigt snart..typ laga mat
    Man ser inte att det är ett vellum med snöflingor på bakom korten ochså...men det är det....

• kela81

Nån som har någon fin dikt som passar på ett dopkort? Jag har idee torka och ska ha kortet klart tills på lördag

• kela81

man kan ju ochså länka till omsröstningen här i tråden med...då hittar ju alla!

• kela81

MAMMSY-tack Du är en ängel
    ja..ovanligt tyst från BV...fast hon är oline i allafall står det...hum...

Svar på tråden Scrapträsket