Scrapträsket
Nästan så att jag skäms lite för mina
Det var tydligen så att brevbärarna strejkade igår *mutter mutter*
Måste i allafall köpa en skrivare nu när jag såg hur fint det kan bli när man skriver ut texter (eller åtminstonde har fin handstil
vi hadde en sån swapp eller vad det heter...en vännerswapp
Det undrade jag ochså först
Man gör små fickor 10x11 cm där man sätter en bild och en tag med text på (i detta fallet om oss själva) sen så skickar man det till varandra...
tr3z..du pratar i nattmössan...dina är ju jättefina!
lägger ut mina ochså...om alla i swappen fått dem?
ZaraÖ-jag kan fota din ficka som jag fick och skicka den till dig om du vill! Så har du kvar bilden på den i allafall
Jo...jag fick mina fickor i morse...blev sååå glad
Jätte fina allihopa
ja...självklart
Jag fixar det lite senar ikväll om det är ok? *Katten har parkerat sig i mitt knä just nu och så ska jag laga mat*
ZaraÖ-korten är skickade
Hoppas att de blev bra..min skärm är så mörk så jag ser knapp någonting
Va..är det ingen här
*gråter* Och jag som behövde hjälp!!!
Har lagt upp en tecking och orginalfotot under starka bilder i mitt galleri...snälla, snälla, snälla ni kan väll säga vad ni tycker om teckningen? Helt ärligt...själv så tycker jag inte alls att det är likt
BV-hoppas att det är på riktigt denna gången och att du snart får träffa din bebbe
myskatt....jag tror att de skulle vara hemliga tills på söndag...aå att ingen skulle inspereras av någon annan
Är det bara jag som är nattuggla då...nu när BV visst tänker föda barn i stället för att hålla till på scrapträsket tråden