• kela81

Scrapträsket

Var köper ni allt material?
    på skapa hobby, papprika, panduro, olika bokhandalr samt med beställningar på sambons tjänsteresor...

Var/hur/när började ni?
    Jag började i januari, med några semesterkort..

Gör ni scrap med alla era kort eller bara speciella?
    Jag gör de speciella...fotar som en tok och det skulle bli aldeles för mycket om jag gjorde allt...

Hur ser albumen ut?

mina sitter än så länge inklistrade i de vanliga albumet...

• kela81

Ny Lo i mitt galleri under starka bilder....komentera gärna...eller kika bara in om ni vill det

• kela81
    Jag har inga bilder att scrappa..... *gråter*
    Har sååååå tråkigt....lägenheten är städad, allt är scrappat, ingenting att göra....*gnäll, gnäll, gnäll* Förlåt
    Men jag är så scrappsugen....
  • kela81

rastom32..åh..va jobbit! Ännu värre än att inte ha nått att scrappa!
    Kan tänka mig att jag kommer att bli tokig i LA när jag shoppar loss i scrappbutikerna men inte kan använda det på typ en månad!

• kela81

I januari så var det nån underbar människa här (eller ja..i gammla tråden) som skrev en lista ur en tidning på scrapbookingbutiker i Californien åt mig....Dum som jag är så sparade jag den inte, och jag hittar inte gammla tråden heller...

Så...jag tittar med bedjande ögon och frågar snällt om någon vet några butiker där

• kela81

Ok..jag vet..dum fråga förtjänar dumt svar..men jag skriver den ändå
    Jag VET ju att allting är värt att köpa på sig när man är i USA...men om man-som jag-inte är multimiljonär...eller inte ens lite smårik Så funkar ju inte det...så...Vad är absolut jätte viktigt att verkligen passa på att köpa???

*åker om 3 dar nu....längtar*

Svar på tråden Scrapträsket