• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-21 11:07:37 följande:
    MAMMSY skrev 2006-04-21 11:05:00 följande: Cheri skrev 2006-04-21 11:02:30 följande: haha sminkbord Näh d e chalks! Misstänkte det.. vart har du fått tag i sånna ûbersnygga chalks? på skapahobby!
    ja dom där chalksen är hur bra som helst ju! har dom med
  • Matriark

ZaraÖ - Haha, jo, lite smalare variant bara.. Det ska föreställa min sambo. Tänkte använda den på en LO om honom på jobbet. Han driver alltså en sibylla-grill

• Matriark
    www.planearium2.de/flash/spstudio.html
    För den som vill...

jag ska ta och göra mig lite kaffe och fundera på vad jag ska scrappa härnäst. Har ingen utmaning som motiverar... Vart lite sugen på det där med släktträd, men då vill jag ha bilder på allihopa först.
    Vad har ni för projekt på gång..?
  • Matriark

Gick alla å gjorde south park figurer nu eller?? Jag vart ju ensam kvar....

• Matriark

Haha.. jag måste sluta komma med dessa länkar Men visst var det kul! Jag har tagit screen shots på flera och sparat.

• Loppan79

Matriark - man måste väl få käka lunch. Men nu är i alla fall jag tillbaka

Svar på tråden Scrapträsket