• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 18:40:47 följande:
    ZaraÖ, skriva ut på baksidan, och "skriva" på baksidan så det blir upphöjt på framsidan?
    va?
  • snysop

2xA Ah! Får åka till butiken och kolla om de finns inne. Var det längesedan du köpte dem?

• ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-21 19:16:53 följande:
    snysop skrev 2006-04-21 18:40:47 följande: ZaraÖ, skriva ut på baksidan, och "skriva" på baksidan så det blir upphöjt på framsidan? va?
    nä nu fattar jag inte vad du menar
  • snysop

Cheri, fattar inte heller... Undrar om man efter man skrivit ut texten på baksidan av pappret skall skriva på baksidan så att framsidan blir upphöjd - därefter kan man färglägga... ?

Finns det inget enklare sätt att få snygga skrifter från datorn till lo'n?

• snysop

Om man skriver ut spegelvänt på baksidan av pappret man skall använda så syns det ju inget... man måste ju göra något mer.

• ZaraÖ

haha! nä nu är du ute o cycklar, du gör som jag skrev och sen skär du ju ut texten! då blir den ju rättvänd.

• Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 19:18:17 följande:
    Cheri, fattar inte heller... Undrar om man efter man skrivit ut texten på baksidan av pappret skall skriva på baksidan så att framsidan blir upphöjd - därefter kan man färglägga... ? Finns det inget enklare sätt att få snygga skrifter från datorn till lo'n?
    Va?? *s* Vadå färglägga??

Om du vill ha mönstrad text som pappret är skriver du ut spegelvänt på baksidan av pappret och klipper ut.

Vill du ha vanlig tryckt text så skriver du ut på sden mönstrade sidan som vanligt
  • snysop

Jahaaaa, men skriiiv det då... Jag har inte alltid hjärnan påkopplad.

Svar på tråden Scrapträsket