• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 14:15:38 följande:
    kan du lägga upp en bild på hur det blir?
    ah ikväll när jag får tid att leka med den kan jag göra det
  • snysop

Hur stora album kör ni med? Och använder ni plastfickor?
    Jag tar måånga foton och använder 12x12 och plastfickor. Men jag har inte gjort någon LO ännu, väntar på mina PS-redigerade foton skall komma med posten.

• Loppan79

snysop - jag kör också med 12*12. Tycker det är ett bra format eftersom man får plats med mycket bilder och dekorationer.

Nu ska jag snart och hämta ut kort som jag lämnade inte på lunchen för framkallning. Första framkallade korten med nya kameran

• Meli

snysop

Jag gillar 30*30 mest, men håller på med ett semesteralbum i 8*8, men det var inte "mitt" format.

• Loppan79

Meli - nu blandar du tum och cm? 30 cm och 8 tum va???

• Loppan79

Det ska vara en fråga och inte ett påstående om det inte är tydligt

• Loppan79

....men sjutton vilken svenska jag använder idag Hoppas du fattar Meli! Jag får skylla på att det är fredag eftermiddag och jag börjar bli TRÖTT!

• Jen 82

en fråga från en stämpelnovis, hur exakt använder ni foamstamp alfabeten, dom är inte monterade på ngt vad jag förstår, kan man anv dom bara som dom är el köper man ngt till o monterar dem på??

• Loppan79

snysop - ja och plastfickorna sätter jag i album.

Är det någon förresten som vet vart man kan beställa bra plastfickor 12*12 billigt?

Svar på tråden Scrapträsket