• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Har lagt in sex nya losar i galleriet. Stackars min kompis, hon måste tro jag är kompis med henne för hennes scanners skull...

Och så får jag gråa hår över en annan grej. Jag tänkte lägga ut en lo med Ellen som badar, och då vill jag ju liksom täcka över här och där lite snyggt, men DET GÅR INTE!! Skrikandes

Hjälp? Jag har paint, word, powerpiont, microsoft editor.... hilfe, bitte!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nu har jag lyckats spara den som en bildfil, men den är ju verkligen mikroskopisk... med massa vitt runtom... Förvånad

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79

Jo79 - i paint kan du ju spraya med lite färg över de delar du inte vill ha med.

• Loppan79

fint o fint.... men man ser ju inte det man inte vill visa i alla fall.

• Loppan79

Jag har så på min laban lo i galleriet!

• timmerbacka

Jag scrappade för fullt innan Linus föddes...fortfarande efter snart 5 månader fattar jag inte hur jag ska få tid över till detta som är sååå roligt?!??!
    Beroende framkallande är det absolut, men även tidskrävande!!

Hur gör ni för å få tid över??

// Nina

• Jo79

Ja, vad fasiken... när man inte vet vad man håller på med... ! Det blir till att spraya i paint!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Tack alla ni som skrivit för allt fint ni skriver i min GB... jag blir så himla glad!! Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Timmerbacka: Jag scrappar järnet när Ellen sover middag, ca 1½ timme på dagen, och sedan på kvällen när hon somnat.
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket