• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Fast så viktigt är det inte.... ... för mig. Jag har ju aldrig använt öljetter, har inte ens en endaste öljett hemma... Men hade jag haft en silent setter så hade jag använt!!

Mamma till KaramEllen
  • snysop

Hmm... verkar som att det är frakten i Sverige som är dyr, inte själva produkten.

Om jag vill köpa 2 öljetter för tot 1 krona från scrapbutiken.se, måste man betala 59 kr i frakt då?!? Skall maila och fråga.

• bitte71
    God kväll...
    Nu har ni verkligen dragit ner mig i scrapträsket: har lagt ut tre nya LO:s i galleriet... Ni får gärna kommentera och ge tips eller bara kika - går oxå bra!
    Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

Varför är det alltid så?? När jag bara ska köpa några små grejer, så slutar det med att jag handlat för flera hundralappar?? Är det ett typiskt scrappfenomen? Eller är det bara jag...

Mamma till KaramEllen
  • kela81

Jo79-det gäller mig ochså Det blir aldrig under 200 trotts att jag bara ska ha två-tre papper egenteligen

• MAMMSY
    Räcka ut tunganKela81 jag e inte alls avundsjuk på dig.. inte avundsjuk inte avundsjuk.. undra hur många ggr jag måste säga det tills jag börjar tro på det

Tänkte bara upplysa om att det finns ett scrapspa i usa i Californien så man får sol å sköna behandlaingar å sen så finns det stora rum med matrial som man kan scrappa i medans ansiktsmasken verkar.. Nån som e på för Kela det e väl inte dit ska va???
  • kela81

MAMMSY-scrapspa Hum...låter intresant :_D Har jag aldrig hört om men jag ska ju till californinen
    *funderar på hur man ska få sambon på kombinerad ansiktsbehandling/scrappning*

Svar på tråden Scrapträsket