• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • snysop

Loppan, det undrar jag också... Har hittat 10 st för 60kr, men är det verkligen billigt?

• Jen 82

36:- för 10 st plastfickor på panduro, men jag vet inte hur bra de passar med andra album ...

• snysop

Attans, tror inte de passar mitt album
    34,5x32 cm. 10 syrafria blad i plastfickor

Tack ändå!

• Jen 82

snysop: synd! Har sånna till mina albumlösa LO's, tills jag investerar i ett album, kanske blir det ett panduroalbum då ...

• Anne81

ni som beställt från papprika, hur lång tid har det tagit inna ni fått mailet om hur mycket ni ska betala? Jag la en beställningi onsdags kväll och har ännu inte fått mailet. (jag har fått bekräftelse på att jag har beställt så de har rätt maiadress)

• leamon

har uppdaterat med ett par nya lo's!!! Äntligen börjar jag få nått gjort, inte bara handla o sitta vid datorn o titta på andras otroligt fina o inspirerande lo's!

• Meli

Anne81

Jag skulle tippa att något blivit fel, maila henne och kolla.

• ZaraÖ
    Anne81 skrev 2006-04-21 16:17:09 följande:
    ni som beställt från papprika, hur lång tid har det tagit inna ni fått mailet om hur mycket ni ska betala? Jag la en beställningi onsdags kväll och har ännu inte fått mailet. (jag har fått bekräftelse på att jag har beställt så de har rätt maiadress)
    Jag beställde i onsdags och fick mitt mail idag
  • Emelie83

Exakt hur gör ni så ni får så fina bokstäver? sriver ni ut ifrån datorn och "kalkerar" av på papper som ni sen klipper ut...?eller hur gör ni?? Är helt ny på området

• snysop

Emelie PRECIS vad jag hade tänkt att fråga!!

Svar på tråden Scrapträsket