• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 19:25:21 följande:
    Jahaaaa, men skriiiv det då... Jag har inte alltid hjärnan påkopplad.
    oftast inte jag heller
  • ZaraÖ
    Fot i munnnen hoho ja det är ju inte alltid så lätt!
  • snysop

För att tala om något heelt annat! Så ropade jag in Silentsettern på Ebay för 135 kr inkl frakt. Får se OM den kommer fram och om tullen tar den eller ej.

• Cheri

äh.. ska möblera om sovrummet så jag för EN pysselhörna och inte två i varsitt hörn av rummet.. men inget blir bra  jag som vill ha en bra pysselhöööörnaaaaa Gråter

vääärldsliga problem...

• Ellisen

nu har jag provat mitt fluid chalk för första gången...det var inte helt enkelt att få det att se bra ut. Det ser ju så snyggt ut när ni andra använder det på era lo:s... men det är väl bara att träna lite kanske ...
    Kram på er!

• LizG

hej där, läser mest (o tjuvkollar i era gallerier ) men nu måste jag bara lägga in en fråga...

Någon som har tips på roliga dekorationer? Så insöad på Prima got flowers, använder dom hela tiden känns det som. Dom är helt underbara men nu behöver jag nåt annat skoj så alla LOs o kort inte ser likadana ut.

snysop: bra pris för silentsettern. jag köpte min för 200kr plus frakt. Den är iaf helt underbar fast MMs öljetter är svåra, då får man stå upp o trycka som tusan... föredrar bazzills, dom är lättare

• LizG

cheri: önskar att jag var bra på rumslösningar.. mina saker ligger överallt i mitt rum. Kan bara inte komma på om jag ska sätta upp hyllor eller endast en bokhylla..

• snysop

om man bara skall ha papper och dekorationer i ett album, måste det vara syrafritt då? tänkte nybörjar-börja med ett receptalbum i A4-format och vill använda sånt jag redan har.

Svar på tråden Scrapträsket