Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Javisst ska det bli spännande Precis om med kalligrafikursen där jag tycker att jag skriver jättesnyggt ända till läraren kommer med sin kalligrafipenna och "rättar mig" Kommer ju återigen inse vilken nybörjare jag är när jag ser era alster. Men skissenidén fick mig iallafall att göra en LO. Det var hundra år sedan senast

Din skiss var jättebra Mammsy. Vem gör ny skiss på söndag? Då finns det ju ingen vinnare ännu.

• Skumpis

Jaha, jag trodde vi skulle ha en skiss varje vecka.
  • Skumpis

Jag tycker att en gång i veckan är bra. Samt att omröstningen håller på en vecka. Då gör den som vinner en skiss till inte veckan som kommer utan veckan efter det, så den har en vecka på sig. Eller tycker ni det är för ofta?

• Skumpis

Är det bara vi som ska rösta? Hur fixar vi det? Ingen omröstningstråd då alltså? *bara undrar*

• Skumpis

Jag hinner inte alltid läsa allt i tråden så förlåt mig om jag tar upp saker ni redan pratat om. Tur att ni är så trevliga och inte blir trötta och arga på mig

• Skumpis
    tr3z - Ja, fiska röster är absolut förbjudet. Och det är väl inte så man vill vinna Jag röstar helt klart för anonyma LOs!!!
    *visste inte att Mammsy förklarat sin skiss. Också nyfiken*
  • Skumpis

VAd är det för fickor ni pratar om?

*nyfiken i en strut*
  • Skumpis
     LO nr 1

LO nr 2

LO nr 3

Testar bara lite. Ska se hur det ser ut att lägga ut LOs på forumet.
    Ett alternativ om man INTE vill att alla på fl ska vara med och rösta är att man lägger ut LOna här. Sen kan man skriva privat meddelande till veckans ansvarig vilken man röstar på. Fast mig gör det inget att alla kan rösta.
Svar på tråden Scrapträsket