Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Frakten brukar bli 6 kr tror jag. Och då kan du typ beställa hur mcyket som helst

• Skumpis

Idag har jag shoppat embossingpulver Kan man använda det på LOs?

• Skumpis

Jag har varit på Kalligrafikurs

• Skumpis

*sparar ner trez lista inför mässan i gbg i september*

• Skumpis

Jag vill också ha foamstamps men de passar inte min scrapstil (om jag nu har en sådan ). Mina LOs blir alltid så symetriska och hårda och med starka kontraster. Önskar jag kunde göra lite mjukare behagligare LOs Fundersam

• Skumpis

Mammsy - Självklart fotar vi på söndag. Ska ju hinna skicka in till Scrappiz också Får bara se till att sambon rensar på datorn. Får meddelande om att det knappt finns någon plats kvar

• Skumpis

zara - Jag tycker också att du väljer skiss. Spar på de andra! Du kan låna en till mig när jag vinner tävlingen nästa vecka *big joke*

Får man diskuttera andra forum här??? I så fall undrar jag lite om skissutmaningen på scrappiz denna vecka. Den LO som leder är inte särskilt lik skissen. Så det är alltså okej att göra något som bara påminner om en skiss??? Jag själv röstade på den eftersom jag tycker den var så himla snygg men om jag tänker efter så kanske jag skulle rösta på någon som är mer lik skissen Fundersam . Eller hakar jag upp mig på detaljer??? Gammal naturvetare och orienterare som jag är har så himla svårt att göra något som inte ser exakt ut som skissen. Hur tråkigt är inte det då??? Förvånad Skrikandes

För övrigt så har jag jättesvårt att koppla ihop era nick från scrappiz och fl, så det kanske är någon här inne som gjort ovannämnda LO. Fast då ska du veta att jag ääääääälskar denna LO Mums

• Skumpis

Blue V - GRATTIS!!! Kul att höra från dig!

C o k - Ja, det var lite de rundade kanterna jag tänkte på. Känner att jag måste bli bättre på att inspireras och att inte slaviskt följa skisserna Inte särskilt kul med 12 likadana bidrag Ska nog kika runt på lite mer skissutmaningar för att se hur folk har varierat sina LOs efter skissen... man får göra så när man har vänsterdominerad hjärnhalva och tänker fyrkantigt

• Skumpis
    Jo, jag håller med om att det måste finnas lite utrymme Ville bara kolla runt lite vad gränserna går och vad som kan rymmas i en och samma skiss. Som sagt så måste jag bli bättre på detta. Annars får jag roa mig med statistik eller något annat torrt
    Åh, vad spännande det ska bli att se alla LOs på måndag
    trez - Hur många bidrag har du fått in nu?
Svar på tråden Scrapträsket