Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Jättefina Swappar

• Skumpis
    Mammsy - Jag är inte särskilt vis

Man går in i sitt galleri, klickar på en bild (viktigt), kopierar (genom högerklick) och klistrar sen in i forumet.
    Nå, vad tycker ni om röstningen? Själv röstar jag för omröstningstråd där alla kan rösta. Eller så tycker jag inte det Fast jag tror att det lätt blir samma vinnare gång på gång om det bara är vi som ska rösta. Säg att vi är 20 st (?) och vi har kanske en favoritteknik vilket gör att vi gillar samma scrappare varje gång. Eller så blir det inte alls så
  • Skumpis

tr3z kunde tänka sig att göra det.

mammay  du får en privatlektion av mig på söndag

• Skumpis

Mammsy - Man måste förminska ganska mycket. Söt LO

• Skumpis

BV - Hade också promblem med att hitta en speciell grön färg. Till slut hittade sambon en Tyvärr inte 12x12 men åtminstone syrafritt

• Skumpis

Idag har jag svikit LOs för korttillverkning. Mitt första och jag måste säga att det var roligare  Det gick snabbt och jag fick ingen prestationsångest alls. Fast jag hoppas på att bli snabbare och snabbare på att scrappa också Har ju inte hittat min egna stil än. Kortet finns iallafall att se i mitt galleri under "Egentillverkade kort"

• Skumpis

Jo79 - Jag gjorde just ett sådant kort. Fast jag gjorde ett något mindre enkelkort som jag sedan chalkade och limmade fast på dubbelkortet. På så sätt slipper man se baksidan. Foto finns i galleriet.

• Skumpis

tr3z - Har du fått in några fina LOs än? Är det någon idé att jag skickar min?

För övrigt så har du ett JOBBIGT nickname att skriva. Jag måste alltid titta ner på tangentbordet när jag skriver det

• Skumpis

2xA - Sist beställde jag fyra rubriker efter det att jag tagit fram fyra fotoserier samt papper till dessa. Det är svårt att få exakt rätt nyans av färgerna på bokstäverna om man som jag aldrig kommer ihåg vad papprena heter. Annars kan man, om man har is is magen, beställa rubriken i efterhand när LOn är klart. Det blir nog bäst resultat men det är sååååå tråkigt att inte göra en LO helt klar direkt

Svar på tråden Scrapträsket