Scrapträsket
Jättefina Swappar ![]()
Jättefina Swappar ![]()
tr3z kunde tänka sig att göra det.
mammay du får en privatlektion av mig på söndag ![]()
Mammsy - Man måste förminska ganska mycket. Söt LO ![]()
BV - Hade också promblem med att hitta en speciell grön färg. Till slut hittade sambon en
Tyvärr inte 12x12 men åtminstone syrafritt ![]()
Ja! ![]()
Idag har jag svikit LOs för korttillverkning. Mitt första och jag måste säga att det var roligare
Det gick snabbt och jag fick ingen prestationsångest alls. Fast jag hoppas på att bli snabbare och snabbare på att scrappa också
Har ju inte hittat min egna stil än. Kortet finns iallafall att se i mitt galleri under "Egentillverkade kort"
Jo79 - Jag gjorde just ett sådant kort. Fast jag gjorde ett något mindre enkelkort som jag sedan chalkade och limmade fast på dubbelkortet. På så sätt slipper man se baksidan. Foto finns i galleriet.
tr3z - Har du fått in några fina LOs än? Är det någon idé att jag skickar min?
För övrigt så har du ett JOBBIGT nickname att skriva. Jag måste alltid titta ner på tangentbordet när jag skriver det ![]()
2xA - Sist beställde jag fyra rubriker efter det att jag tagit fram fyra fotoserier samt papper till dessa. Det är svårt att få exakt rätt nyans av färgerna på bokstäverna om man som jag aldrig kommer ihåg vad papprena heter. Annars kan man, om man har is is magen, beställa rubriken i efterhand när LOn är klart. Det blir nog bäst resultat men det är sååååå tråkigt att inte göra en LO helt klar direkt ![]()