• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Edma

Ok, men det går alltså inte att söka på en person och se dennes layouter??

• Loppan79

Edma - jag blir inte heller klok på scrappiz sidan. Tycker det är värdelöst att man inte kan se personens galleri när man hittar personen. Har flera gånger stört mig på att jag vill kunna se mitt egna galleri, men då måste jag hitta en av mina egna lo:s i galleriet och sedan klicka mig vidare från den. Eller är det nån annan som vet hur man gör det enklare?

• Marajjah

SOm ngn skrev där inne om retro-blommorna. Skulle säkert vara snyggt att lägga dem på varandra... "Om man hade pengar..."

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Nopp, det går inte Edma, men om du tex hittar mig så kan du klicka dig vidare på min lo och sedan så småningom se hela mitt vackra galleri.. *obs:ironiiii*

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MajaLee

Hej på er, är det någon sm har bra PP-länkar?

• bitte71

Marajjah: om du *host host* skickar ett personligt meddelande till Sagomamma*host host* så kan du få mer besked ang retrostansen. Och nu hade jag fått orderbekräftelsen från Pappersbiten - då är den slut där också!SkrikandesSkrikandesSkrikandes Blir man sur då eller? Så nu försökte jag på pysselpunkten istället *hoppas den finns kvar*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Jo79

Scrapaddicted ska ju förbeställa mediumblomman igen har jag läst på scrappiz. Där kan man nog reservera sitt ex om man vill ha en sån... Och det vill man ju! Fast jag har inte råd...

• Sagomamma

Tycker att det är jättekonstigt att det finns dom som får tag i att beställa den fortfarande... Fundersam För EK ska tydligen ha slutat tillverka den, i alla fall den stora "whale of a punche":n och medium storleken... Fast den lilla verkar också svår att hitta... Kanske Srapaddicted hittat en restlager någonstans...? *funderar vidare*

• Loppan79

Åååå, vad jag är lycklig att jag hann beställa retron innan de var slut överallt

Svar på tråden Scrapträsket