• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

jag vill ha både mellan å lilla retro stansen.. men då blir det genast plötsligt väldigt dyyyrt... å jag som dessutom har sagt att hag ska spara pengar till scrapmässan i septemberRäcka ut tungan

• Marajjah

Mammsy
    Du kan ju ringa henne eller PM:a henne på scrappiz...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Meli

MAMMSY

Kolla på scrappiz om någon har dem inne, de gick faktiskt åt som smör fast de var så gamla....

• MAMMSY

jo jag såg det, var inne å kikade hos dig igår, för jag visste att du hade många bg papper å många bg stickers perfekt med allt på samma ställe.. men så var dom slut

• Pyret78

Nu har jag oxå beställt retrostansen
    Beställde från scrapshopen.se.
    Blev rub-ons-alfabet o några rea-papper från BG oxå

• MAMMSY

Marrajha :Skrattande ja där sa du nått, ska jag genast göra Tack!

• Marajjah

Nu har jag beställt både den största och den minsta.. Hade även lagt in lite annat i beställningen, men insåg att min ekonomi inte är som den borde... Tyvärr!

Det kanske är ngn som vet förresten... vill ha krympplast. Är all sån syrafri? Hade tänkt köpa på Panduro.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Meli

Marajjah

Köper man i scrapbutiker så brukar allt vara syrafritt om inte annat anges, men på Panduro vet jag inte, så det är bäst att fråga i butiken

• MAMMSY

vart beställde du den lilla nånstanns Marajjhah?

• bitte71

MAMMSY: jag beställde den lilla också från Pysselpunkten! Men jag tror jag såg den på pappersbiten också? *hmm, funderar*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Svar på tråden Scrapträsket