• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

men vad säger ni? Jag tyckte precis att det började tjatas om den där punchen och nu har de slutat tillverka den?!?! jag har ju inte heller haft råd att köpa den än men vill så gärna ha!

• bitte71

Jag har beställt retroblomman nu från pysselpunkten och hon hade den! Jippie! Dessutom frågade hon om jag ville hämta paketet eftersom jag bor så nära och det vill jag ju givetvis (sparar ju lite pengar då på fraktkostnaden)

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Meli

Sagomamma

Förmodligen har hon gjort det, bra leverantör helt enkelt, ellre så dålig att ingen handlar där så sakerna ligger kvar i evigheter

• tr3z

jag har verkligen inte råd... Jag har inte det... jag har inte det.... (måste tala om det för mig själv tio ggr först så att jag inte betsäller den för att jag kanske tror att jag kanske har det ändå )

• Marajjah

Har jag råd?? Hmmm, isånnafall beställer jag den minsta också. Ska den också utgå från sortimentet?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • preciousgirl
    EFTERLYSNING:
    Är det nån som vet var man hittar freebies för Digital Scrapbooking?
    Typ, bakgrundspapper, alfabet, elements, overlays, scrapkit och tags?

Skrattande Skulle vara otroligt tacksam ifall någon hade svar på detta! Skrattande
    EFTERLYSNING!
  • Marajjah

Phernilla
    Det ska finnas en tråd på fl för de som digiscrappar. Förmodligen större chans att de vet ngt om det...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • MAMMSY

Ahhhh suck.. nu har jag letat å letat efter en butik som har många sweet pea alyssa papper från bg, å så hittar jag två Magnolia å där handlar jag inte å så Pyzzla, men dom har fel på sin mail så dom håller butiken stängd.. Suuuuuuuuuuuuuuuuck

Svar på tråden Scrapträsket