• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • liiinda

MAMMSY- Jajamensan där var den ju!! Den ska jag ha!!!! Ingen får hinna före! *rusar*

Ja ni kan gott skämmas lite

• Jo79

Den lilla retrostansen, flowerpower blomman är ju oxå suuupersöt!

• Marajjah

Bitte
    Vem har sagt att den ska försvinna ur sortimentet? Jag sitter nämligen här och trånar efter en, men har inte råd just nu jue.. *gråter* Ska den verkligen inte finnas mer?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Japp, den lilla är söt, kanske man kan nöja sig med den?? Hur stor är den lilla och medium, ngn som vet?

• MAMMSY

den lilla e pytteliten mellan ganska lagom (finns en tråd om den på scrappiz under affärshörnan) å den andra  e den  "Vanliga" 

• Edma

Alltså, jag blir inte klok på scrappiz hemsida!! När jag söker på en medlem så får jag ju ändå inte se den personens lo´s! Bara om personen är inloggad osv...?? Fattar noll!

• Marajjah

Mammsy
    Jag har sett tre olika storlekar. Den minsta hittade jag nu, den var 1,5 cm i diameter och den stora är 4,5-5 cm.. Men medium??

• Marajjah

Edma
    Om du hittar en layout som den personen har gjort så kan du se hela den personens galleri.

• MAMMSY

under forum nästan längst ner på samma ställe som "önskelistan" är på

Svar på tråden Scrapträsket