• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Jösses vilken fart det blev i tråden när Mammsy kom tillbaka Hinner inte ens läsa ikapp *glad*

• MAMMSY

Tack annicka då ska jag kila in dit å kolla

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2006-06-08 11:41:48 följande:
    Jösses vilken fart det blev i tråden när Mammsy kom tillbaka Hinner inte ens läsa ikapp *glad* ♥
    Generad
  • Meli

MAMMSY

Vilket fint kort. Jag har inte kommit igång med någon korttillverkning, tänker alltid att till nästa högtid, så ska jag göra ett själv, sen går tiden och så går jag och KÖPER ett färdigt *skäms*

• Skumpis

Mammsy - Det är _kul_ att det är fart i tråden och att du är tillbaka! TA det som en komplimang

• MAMMSY

jo det gjorde jag fast lite generads med, så fort jag fick en dator blev jag som fastklistrad

• längtans tider

Idag ska jag ta en promenad till panduro och köpa en bunt cardstock-papper! :)
    Har bara världens beslutsångest om jag ska ta a4 eller 12*12!
    hmmm... och vilka färger..och hur många.. :)
    sen hittade jag ett sånt fint retro-block med papper sm jag också måste ha! :)
    sen blir de väl kanske nån stämpel också..
    ska gå å kika lite vilka färger jag måste inhandla!

• bitte71

Ok, nu undrar jag om det är ngn som ngt ställe där de säljer fotohållare, sådana här alltså:

På Brunssons var de slut och jag har bara sett vanliga fotoankare på andra ställen.
    Skulle gärna vilja ha tag på sådana!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Ngn som vet ngt ställe alltså - inte lätt att skriva med bebis i famnen...

• bitte71

Varför syns inte bilden nu då? Ja, det kanske är ngn som vet vad jag menar ändå?

Svar på tråden Scrapträsket