• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • längtans tider

Jag har gjort min beställning för ett par dagar sedan på mixed font! väntar med spänning på att det ska komma hem! :)

• Skumpis

Idag fick jag paket från houseofpaper igen Betyyyyyydligt snabbare leverans den här gången. Massa alfabet blev det, mest från BG. Lite rubons, papper samt hjärtan och stjärnor som foamstamps. Och nu när Mammsy _äntligen_ är tillbaka så kanske det snart blir scrapträff så jag får scrappat nångång

• MAMMSY

Vill oxå beställa från houseofpaper igen.. fast jag orkar inte sitta å försöka komma upp i 50 $ för det tar sån himla tid.. det e inte så att du behöver nått mer skumpis

• Anne81

Hej på er har aldrig beställt utanför sverige, hur fungerar det med frakt och övriga avgifter och betalningssätt när man beställer från houseofpaper??

• Skumpis

Anne - Över 50 dollar är fraktfritt. Jag har beställt två gånger och har båda gångerna sluppit tullavgift. Jag har betalat i förskott med visakortet. Första gången tog det 1,5 månad innan jag fick paketet, nu tog det 1,5 vecka

Mammsy - Jag vill alltid ha nya grejer Fast nu är mycket slut på sidan så jag vet inte. Hur mycket kommer du själv upp i? Jag behöver inte så värst mycket men vill ha mer alfabeten och rubons. Kommer kanske upp i 10-20 dollar.

• Anne81

tittade runt lite och allt som man vill ha är ju slut:(

• MAMMSY

Skumpis samma här.. 22 $ kom jag upp i..

• bitte71

Buähhh: nu har jag fått reda på att retroblommastansen har utgått ur sortimentet hos tillverkaren och jag har inte hunnit köpa den för jag har inte haft några pengar!SkrikandesGråterSkrikandesGråter När jag kollade nu på scrapaddicted så var den slut i lager där och jag vet att de haft den ett tag.... Nu är jag verkligen sur - jag som tänkt köpa den när jag får skattepengarna nu! Någon som vet om det är någon affär som har den kvar? *hoppas*

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • malinka2

bitte71: kolla på pappersbiten, där har jag sett!

Svar på tråden Scrapträsket