• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Edma

Marajjah:
    Jag beställde från pysselpunkten i måndags och fick paketet idag. Det tycker jag är snabbt. Det har ju varit en "röd" dag oxå

• liiinda
    Räcka ut tungan
    *Testing testing* nyss blivit plus-medlem
  • bitte71

liiinda: så jättefin LO! Supersnygg verkligen - så duktig du är! Är det papper från månadspaketet på Scrapbookbutiken? Tycker jag känner igen det!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Och välkommen till oss som inte har något liv! Flört (dvs plusmedlemmar - själv har jag precis förlängt mitt med ett halvår! )

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • liiinda

Tackar!
    Generad
    Ja det kan nog stämma att det är månadspaketet från skrapbookbutiken!

Ja jag tyckte det var dags att avansera här på familjeliv nu(tog 12 månader när jag ändå var igång)Glad..man hänger ju här större delen av dagen! ♥ Familjeliv ♥

• tr3z

Jättefin var den liiinda!

Sagomamma - måste bara säga att jag gillar månadspaketet för juni jättemycket! Snygga papper som tusan!

• Sagomamma
    tr3z skrev 2006-06-08 19:19:59 följande:
    Jättefin var den liiinda!Sagomamma - måste bara säga att jag gillar månadspaketet för juni jättemycket! Snygga papper som tusan!
    Du ANAR inte vad glad jag blir , själv älskar jag ju de papprena just nu, och då är det så roligt om någon annan uppskattar vad man satt ihop!!!
  • Amelié77

House of paper har 30 % rabatt nu!

F-n, jag som beställde när de hade 20 % för nån vecka sen ...jaa, ja smällar man får ta!

Svar på tråden Scrapträsket