Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Äntligen fått letrozol utskrivet. Min cysta har spruckit av sig själv. Är väldigt pepp nu och hoppfull på att detta ska funka för oss.. Vår gynekolog sa att vi kunde försöka med letrozol fram till sommaren. Känns skönt att ha en plan för ett tag framöver.
Hur går de för er?
Men då hade de tyckt att embyot var aningen litet vid tidigare vul?
Hoppas verkligen att det är er tur nu, och att allt går bra hela vägen :) Har (*peppar peppar*) aldrig haft ett konstaterat varken MA eller MF så kan inte riktigt sätta mig in i oron mer än att jag kan föreställa mig hur det kan tänkas vara.
Jag hoppas i alla fall att du kan finna något lugn i att allt kommer gå bra :)
Va roligt vilken dos fick du? Har du äl utan? Jag är på CD12 idag började med äl test idag :) Jag hoppas att vi alla ska få världens bästa julklapp i år??
Va roligt vilken dos fick du? Har du äl utan? Jag är på CD12 idag började med äl test idag :) Jag hoppas att vi alla ska få världens bästa julklapp i år??
Jag får hoppas på det, så klagar inte direkt får jag erkänna :)Det blev ett tidigt UL för mig trots allt :) Hade tid bokad för Letrozolkontroll idag och gick dit för att prata med läkaren om vad vi gör nu med redan skickad IVF-remiss o.s.v. Hon passade på att göra ett VUL när jag ändå var där och vi kunde tydligt se ett hjärta slå :D
Hon mätte till 5+5, vilket är exakt vad min app visar (nu när jag förstått att vecka 6, dag 5 ska tolkas som 5+5 och inte 6+5 :') ), så det känns bra! Innan jag fick MA:t förra året så såg vi visserligen ett hjärta slå, men storleken var drygt två veckor mindre än vad som borde varit rimligt med tanke på ÄL.
Jag fick också en ny tid om två veckor för att följa upp eftersom det gick som det gick sist, och efter det borde det bara vara drygt 3 veckor till KUB, så det känns bra att veta att jag i alla fall inte kommer behöva gå runt ovetande länge om något skulle gå fel :)
Håller tummarna för att ni båda får plus i december! Vore så kul med fler sommarbarn här i tråden! :)
Åh vilken underbar känsla det måste vara!! Va snällt av dem att du fick ha kvar din tid och att du fick ett VUL av kliniken! Det är ju så de ska bemöta oss. Glad jag blir för din skull Lunne!! :) Och va skönt med en uppföljning till innan jul, då kan ni slappna av på ett annat sätt under helgerna sedan <3
Kanske dumt att fråga, men du har det garanterat i bakhuvudet iaf, men hur långt gick du när du fick MA? :/ Ber om ursäkt om det är en opassande fråga!!
Tack! Hoppas att vi har lika tur som ni hade att det var en spolning som behövdes :)
Har du gjort någon spolning Clemmentina?
Hur har det gått för dig emphz, blev det en eller två? :)