Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hej!
Har ett MA och ett missfall i bagaget med tidigare partner. Är nu gravid i vecka 5 (4+6) med bf 21/11. Jag har andra symtom denna gång jämfört med när jag varit gravid tidigare. Mensvärk, ömma bröst, stickande känsla i magen till och från och igår kväll kom illamående efter att jag hade åkt buss.
Jag ser i tråden att det är flertalet som, precis som jag, haft missfall tidigare. Hur hanterar ni oron? Själv känner jag mig väldigt ångestfylld och rädd.
Jag tror jag fått mens nu....hade bruna flytningar i trosan när jag gick upp och får lite ljusrosa på pappret när jag varit på toa! En dag innan bim. Så besviken... dock så har det inte satt igång att blöda och jag har inte fått något i bindan än, men nu försvann hoppet ändå :(
Åh nej =( Men det är inte kört än, många blöder lite i början. Håller tummarna för att det inte kommer något mer nu!
Hej!
Har ett MA och ett missfall i bagaget med tidigare partner. Är nu gravid i vecka 5 (4+6) med bf 21/11. Jag har andra symtom denna gång jämfört med när jag varit gravid tidigare. Mensvärk, ömma bröst, stickande känsla i magen till och från och igår kväll kom illamående efter att jag hade åkt buss.
Jag ser i tråden att det är flertalet som, precis som jag, haft missfall tidigare. Hur hanterar ni oron? Själv känner jag mig väldigt ångestfylld och rädd.
Hej!
Åh vilken underbar känsla att få se och veta allt det tickar ett litet hjärta! Grattis! :) vilken vecka är du i?