• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • Soligtochfint
    FruW85 skrev 2019-03-22 06:28:11 följande:

Åh nej :( Kan det vara för tidigt att ge tydligt utslag fortfarande? Vet att många kan testa väldigt svagt i början. Båda förra gångerna var så för mig, runt bim fick jag nästan ha lite fantasi för att kunna se strecken..

Såå tråkigt... kan inte släppa det första testet som faktiskt var svagt positivt, men litar nig inte på det testet nu. Hoppet försvann helt nu så nu får jag gå efter om mensen kommer eller inte :(
  • Nina05
    Soligtochfint skrev 2019-03-22 06:10:52 följande:

Ucsh vilken riktig otur jag måste haft med RFSU testerna....gjorde två nya testa tidigt från två andra märken nu, på vad jag tror är bim dagen. Som var totalt negativa båda två! :(

Nej! Har du något clear blue digitalt? När jag testade flera dagar efter bim med Rfsu så visade det negativt. Tog sedan ett rfsu som visade svagt streck och samtidigt ett digitalt, vilket visade 2-3 veckor. Kanske värt att prova?
  • FruW85
    Soligtochfint skrev 2019-03-22 06:34:16 följande:
    Såå tråkigt... kan inte släppa det första testet som faktiskt var svagt positivt, men litar nig inte på det testet nu. Hoppet försvann helt nu så nu får jag gå efter om mensen kommer eller inte :(
    Det "farliga" med att testa tidigt är ju att risken är att det faktiskt var en graviditet, men att det blev ett väldigt tidigt missfall. Jag läste att de flesta missfall sker runt bim och att man då tror att "jag hade fel, jag var inte gravid för mensen kom ju nu" =( Men jag håller tummarna för dig, att det inte är kört än, annars att det tar sig snabbt till nästa månad <3
  • Soligtochfint
    Nina05 skrev 2019-03-22 06:35:58 följande:

Nej! Har du något clear blue digitalt? När jag testade flera dagar efter bim med Rfsu så visade det negativt. Tog sedan ett rfsu som visade svagt streck och samtidigt ett digitalt, vilket visade 2-3 veckor. Kanske värt att prova?

Ja jag har ett två pack med CB digital, trodde inte att set var någon idé att ta ett sånt när dom andra visade negativt. Ska prova med ett sånt imorgon bitti då :)
  • Soligtochfint
    FruW85 skrev 2019-03-22 06:37:03 följande:

Det "farliga" med att testa tidigt är ju att risken är att det faktiskt var en graviditet, men att det blev ett väldigt tidigt missfall. Jag läste att de flesta missfall sker runt bim och att man då tror att "jag hade fel, jag var inte gravid för mensen kom ju nu" =( Men jag håller tummarna för dig, att det inte är kört än, annars att det tar sig snabbt till nästa månad <3

När ?ska? man då börja blöda isf? Är det direkt ett missfall sker? Hade bruna flytningar igen när jag la mig igår ikväll och lite nu imorse men inget som kom på pappret. Tack :)
  • FruW85
    Soligtochfint skrev 2019-03-22 06:44:28 följande:
    När ?ska? man då börja blöda isf? Är det direkt ett missfall sker? Hade bruna flytningar igen när jag la mig igår ikväll och lite nu imorse men inget som kom på pappret. Tack :)
    Det beror på. Antingen så kan det sätta igång direkt, eller så kan det bli ett MA och då kan det gå flera veckor. Om du får fler negativa, eller väldigt ljusa, test och ändå inte får en riktig mens så hade jag nog ändå hört av mig till bm för att kolla upp det riktigt. Är du bara runt bim än så finns ju chansen absolut fortfarande att du är gravid. Men går det längre så bör ju antingen testen bli starka eller mensen komma  =S
  • Soligtochfint
    FruW85 skrev 2019-03-22 06:51:14 följande:

Det beror på. Antingen så kan det sätta igång direkt, eller så kan det bli ett MA och då kan det gå flera veckor. Om du får fler negativa, eller väldigt ljusa, test och ändå inte får en riktig mens så hade jag nog ändå hört av mig till bm för att kolla upp det riktigt. Är du bara runt bim än så finns ju chansen absolut fortfarande att du är gravid. Men går det längre så bör ju antingen testen bli starka eller mensen komma  =S

Åh så drygt det är att vara ovetandes, vill bara veta nu nu nu :(
  • FruW85
    Soligtochfint skrev 2019-03-22 08:31:25 följande:
    Åh så drygt det är att vara ovetandes, vill bara veta nu nu nu :(
    Förstår det :( Varje dag känns ju som en evighet när man bara går och väntar.. =/
  • KFC

Beräknad 24e november, plussade för ca en vecka sen ????

• Ilseli
    KFC skrev 2019-03-22 08:57:56 följande:

Beräknad 24e november, plussade för ca en vecka sen ????

Jag är beräknad den 25/11 :D Är det din första graviditet?
Svar på tråden Bf november 2019