Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Åh nej :( Kan det vara för tidigt att ge tydligt utslag fortfarande? Vet att många kan testa väldigt svagt i början. Båda förra gångerna var så för mig, runt bim fick jag nästan ha lite fantasi för att kunna se strecken..
Ucsh vilken riktig otur jag måste haft med RFSU testerna....gjorde två nya testa tidigt från två andra märken nu, på vad jag tror är bim dagen. Som var totalt negativa båda två! :(
Nej! Har du något clear blue digitalt? När jag testade flera dagar efter bim med Rfsu så visade det negativt. Tog sedan ett rfsu som visade svagt streck och samtidigt ett digitalt, vilket visade 2-3 veckor. Kanske värt att prova?
Det "farliga" med att testa tidigt är ju att risken är att det faktiskt var en graviditet, men att det blev ett väldigt tidigt missfall. Jag läste att de flesta missfall sker runt bim och att man då tror att "jag hade fel, jag var inte gravid för mensen kom ju nu" =( Men jag håller tummarna för dig, att det inte är kört än, annars att det tar sig snabbt till nästa månad <3
Det beror på. Antingen så kan det sätta igång direkt, eller så kan det bli ett MA och då kan det gå flera veckor. Om du får fler negativa, eller väldigt ljusa, test och ändå inte får en riktig mens så hade jag nog ändå hört av mig till bm för att kolla upp det riktigt. Är du bara runt bim än så finns ju chansen absolut fortfarande att du är gravid. Men går det längre så bör ju antingen testen bli starka eller mensen komma =S
Beräknad 24e november, plussade för ca en vecka sen ????
Beräknad 24e november, plussade för ca en vecka sen ????