• Nathaliejj

Bf november 2019

Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)

• Svar på tråden Bf november 2019
  • JodiBabe
    Miini12 skrev 2019-03-22 15:28:39 följande:

Har precis plussat och är beräknad till slutet av november ????

Går gärna med i Facebook gruppen om det inte är försent?

Har oxå plussat idag! men vill inte va med i någon fb-grupp, någon som stannar här?
  • gavle026

Plussade tidigare i veckan och stannar gärna här ett tag :) Får 27 nov som beräknat datum men gissar lite tidigare då det blir kejsarsnitt för min del då jag har två sådana bakom mig och då blir det så även nu. Hoppas hoppas hoppas att det håller sig nu bara, har 3 missfall mellan mina tidigare barn så det blir många oroliga veckor nu, men känns så häftigt att det faktiskt tog sig!

• Jos1989

Hej! Plussade för ett tag sedan och är beräknad till 5 november med barn nr 2!

• Smillis
    Isavanna1 skrev 2019-03-22 15:21:46 följande:

I morse var jag äntligen på mitt första vul. Och denna gången kunde dem tydligt se ett hjärta som slog. Lite mindre än enligt sista mensen men det känns inte så konstigt, det har varit så med dem andra barnen också. Nytt ul om två veckor och sen är det dags att ringa bm om allt ser bra ut! 

Grattis vad kul att höra!!! Vilken vecka är du i? :)
  • Smillis
    Isavanna1 skrev 2019-03-22 20:17:52 följande:

Tack snälla! Jag är i v 7 nu. Någonstans mellan 6+1 till 6+4. Hur långt är du?

Jag tror jag är 7+1 nu :)
  • Alexandrab86

Är de någon mer än mig som har typ ?mensvärk? hela tiden :) blir ju orolig när de nyper till jättemycke i magen bf 11/11

• eliinwiiiii

Fick ett plus för några veckor sedan, beräknad 6 november. Haft problem med småblödningar och mensvärk. Men efter vul såg allting fint ut och hjärtat slog på ????

• osofin

Hej

Jag tänkte kolla om jag får va med här? Har just plussat och har BF 2/12 men jag har blivit igångsatt alla mina förlossningar i vecka 38+0 och då ska jag föda ca 18/11

Femte barnet för mig :)

Svar på tråden Bf november 2019