Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hej! Jag har nyligen plussat och är beräknad den 28/11 :)
Idag är mensen en dag sen och clearblue digital visade ?inte gravid? :(
Är de någon mer än mig som har typ ?mensvärk? hela tiden :) blir ju orolig när de nyper till jättemycke i magen bf 11/11
Jag är i vecka 7 o har inga symtom alls förutom trött....kan det verkligen stämma eller är det något fel? Så rädd att lillen dött därinne
Hejsan! Jag plussade i torsdags ochr beräknad den 29 november.
Detta är min första graviditet.
Jag är i vecka 7 o har inga symtom alls förutom trött....kan det verkligen stämma eller är det något fel? Så rädd att lillen dött därinne
Är det nån mer som har upplevt smakförändringar? Är i vecka 9 och ALLT smakar otroligt salt
Plussade igår och om allt går vägen borde bf vara runt den 26e november, vågar knappt tro detta efter så många års försök att vi skulle få ett plus på våran första ivf behandling!
Har lite lätt mensvärk som kommer och går, känner av det väl om jag nyser med...
Öma och svullna bröst, vad har ni andra för symtom?
Jag är i v4+5 dagar idag
Alltså jag är så orkeslös, jag orkar ingenting. Mår konstant lite illa och är yr. Självklart är detta jätte jätte positivt och jag är såklart glad över det på ett sätt. Men jag fungerar ju inte, hur får man till ett normalt liv när det är så här? Och dessutom måste fejka att allt är som det ska. Jag måste städa till kaninerna (6 st) plantera om tomater och chili, gräva ner bärbuskar och träd och hämta ett barn hos en kompis och jag vill helst bara gå och lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv. I morgon kör det igång en ny intensiv jobbevecka och jag vet inte hur jag ska orka... Förlåt för mitt gnäll. Jag är otroligt tacksam för det lilla miraklet jag bär på.