BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Alla säger säkert olika! Känns inte som dom forskar så där väldigt mycket på så tidiga MF/ma! Man får komma ihåg att de är så många fler graviditeter som leder till bebis än till missfall ju längre man går o varje dag som gravid njuta av den :) <3 när barnet väl är fött har man ett helt liv fyllt med oro sen. Haha!!
jag är en ung blivande mamma, kommer ha fyllt 18 år innan bebis är född. är beräknad 2/12-19 - och undrar nu , finns de någon mer än jag i denna tråd som är ung och gravid?
hade varit lite kul å träffa likasinnade :)
Det verkar som att du bara är här inne för att rätta eller ifrågasätta andra. Så onödigt och framförallt otrevligt. Berätta något om din egen graviditet istället för att hacka på vad alla andra skriver istället :)
Hej !
Oklart bf då vi fått tre olika datum hittills , 20/12 , 26/12 och 29/12 . Jag tror dock på 26/12 :)
Mitt andra barn blir detta . Har dock två missfall emellan så psyket är lite sisådär just nu . Missfall i vecka 10 ungefär , i mitten på januari i år tog hårt .
Är sjukskriven redan pga illamående och har varit sängliggandes i 3 veckor nu ???? .
Börjar lätta ngt men just nu är kvällarna en plåga och jag gråter mig nästan till sömns pga måendet .
Magen har också blivit kass så det gör ju inte saken bättre .
Någon annan som mår som jag ? ????
Vad anses som ungt? Jag är beräknad 13/12 med mina twins, är 23 :)
Vet inte vad som räknas som ungt, men jag hinner fylla 22 tills bebisen tittar ut.
Åh grattis! ja men runt 20 årsåldern.. känns som att alla är runt 30, blir lite ensamt att vara 18 år då :) vart bor du?Ja, som sagt.. runt 20 ???? vart bor du?
själv bor jag i Stockholm :)
Jag tycker själv att jag är rätt ung men jämfört mot dina 18 så är jag kanske gammal! ;) Haha blir 25 på fredag och har bf 22 december med första barnet. :)
Åh grattis! ja men runt 20 årsåldern.. känns som att alla är runt 30, blir lite ensamt att vara 18 år då :) vart bor du?Ja, som sagt.. runt 20 ???? vart bor du?
själv bor jag i Stockholm :)
Just nu Egypten, innan det bodde jag i Stockholm:) planerar att återvända snart
drömmigt å bo utomlands!!
tänkte eventuellt flytta utomlands vi med, hur skulle det funka med bebis tro?