BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Vad konstig sagt av din barnmorska, och felaktigt. Det stämmer inte alls när man kollar statistiken. På RUL är det verkligen en liten procent som har burit ett dött foster så länge, går också att kolla upp statistik på.
Vad konstig sagt av din barnmorska, och felaktigt. Det stämmer inte alls när man kollar statistiken. På RUL är det verkligen en liten procent som har burit ett dött foster så länge, går också att kolla upp statistik på.
Haha du misstar dig eller så måste du vara längre gången om du känner bebisen röra sig. Hen är som sagt max 6 cm i den veckan :p
Haha du misstar dig eller så måste du vara längre gången om du känner bebisen röra sig. Hen är som sagt max 6 cm i den veckan :p
Jaha vad märkligt. Lät på henne som att det är vanligare senare, typ de landsting som typ inte erbjuder ul innan RUL. Och att det märks då att fostret dött. Jaja då får jag oroa mig ett tag till.. Har ett VUL på tisdag i v. 9+1 och är allt bra då så är det kub ultraljudet NUPP 13+0. :) får hoppas allt är bra ändå. Hjärtat slog i alla fall i v. 7 men det är ju ingen garanti. Tack så mycket för ditt svar!<3
Tyckte också de lät underligt! Har varit hos tre olika läkare pga flera ma o enligt alla de är ma mycket vanligare än MF. Oftast har fostret varit dött ett tag innan kroppen märker de o stöter ifrån sig de. Dock vet man ju inte de då de inte märks fören självs missfallet kommer igång o därför säger man just missfall o inte ma! Dock betyder ju inte detta att verken du eller jag löper någon större risk utan att detta bara är statistiskt över just dessa MF/ma som sker :)
jag är en ung blivande mamma, kommer ha fyllt 18 år innan bebis är född. är beräknad 2/12-19 - och undrar nu , finns de någon mer än jag i denna tråd som är ung och gravid?
hade varit lite kul å träffa likasinnade :)
Ja okej. Väldigt träligt och märkligt sagt av henne i så fall då man ju litar på vad de som är inom den professionen säger. Jaja jag får väl googla lite och läsa på. Ska på VUL på tisdag 9+1 så då får vi se om allt är bra. :) tack för svar!! :D
Någon annan som tycker att tiden går såååå långsamt haha??
jag är en ung blivande mamma, kommer ha fyllt 18 år innan bebis är född. är beräknad 2/12-19 - och undrar nu , finns de någon mer än jag i denna tråd som är ung och gravid?
hade varit lite kul å träffa likasinnade :)