BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Sorry not sorry men hur fan tänker du? Klart som korvspad du kommer bli dömd. Tycker synd om din unge som faktiskt redan existerar som har en sådan lösaktig och egocentrisk morsa. Du lever i en fantasivärld. Om du nu har känt männen så länge som du påstår och det inte blivit mer än att ni pippat som kaniner så fattar du väl själv att ingen kommer vilja ha med varken dig eller embryot att göra. Du är ju bara sex för dem vilket tydligt lyser igenom i både trådststarten men också dina svar. Bespara de stackars männen ångesten och säg inte ett knyst till någon om detta utan gör abort diskret. Sedan tycker jag du ska överväga att sterilisera dig. Människor som dig är ett hån mot dem som är i stabila relationer och kämpar i år för att få till ett barn. Du borde skämmas.
Sorry not sorry men hur fan tänker du? Klart som korvspad du kommer bli dömd. Tycker synd om din unge som faktiskt redan existerar som har en sådan lösaktig och egocentrisk morsa. Du lever i en fantasivärld. Om du nu har känt männen så länge som du påstår och det inte blivit mer än att ni pippat som kaniner så fattar du väl själv att ingen kommer vilja ha med varken dig eller embryot att göra. Du är ju bara sex för dem vilket tydligt lyser igenom i både trådststarten men också dina svar. Bespara de stackars männen ångesten och säg inte ett knyst till någon om detta utan gör abort diskret. Sedan tycker jag du ska överväga att sterilisera dig. Människor som dig är ett hån mot dem som är i stabila relationer och kämpar i år för att få till ett barn. Du borde skämmas.
Någon annan som har bf på julafton? Har det med första barnet nu men under de två tidigare ultraljuden var bf 21 dec men under RUL så bestämdes 24 dec istället.
Hej på er, De var ett tag sedan jag var här, Gravid nu i vecka 28 och bf på julafton, Mår inte alls bra faktiskt, Usch hur mår ni?
Hej på er, De var ett tag sedan jag var här, Gravid nu i vecka 28 och bf på julafton, Mår inte alls bra faktiskt, Usch hur mår ni?
Duplexgraviditet, bf 12 december.. börjat få otrolig ryggvärk samt ont på sidorna och nere delen av magen.
Nu är jag tillbaka efter några månader härifrån. :)
V 32 nu, BF 18/12. Hoppas verkligen att lillan inte bestämmer sig för att dra över på tiden, för hon ska ut innan julafton ;D
Börjar bli riktigt tungt nu, både fysiskt och psykiskt. Orkar ingenting typ, mår illa och får knappt i mig mat och känner mig som världens tråkigaste mamma åt sonen på 1,5 år... någon mer som har en riktigt tung tredje trimester?
V 32 nu, BF 18/12. Hoppas verkligen att lillan inte bestämmer sig för att dra över på tiden, för hon ska ut innan julafton ;D
Börjar bli riktigt tungt nu, både fysiskt och psykiskt. Orkar ingenting typ, mår illa och får knappt i mig mat och känner mig som världens tråkigaste mamma åt sonen på 1,5 år... någon mer som har en riktigt tung tredje trimester?
[quote=79970498][quote-nick]Blirdetsåblirdet skrev 2019-10-17 20:47:16 följande:[/quote-nick]Nu är jag tillbaka efter några månader härifrån. :)
Börjar bli riktigt tungt nu, både fysiskt och psykiskt. Orkar ingenting typ, mår illa och får knappt i mig mat och känner mig som världens tråkigaste mamma åt sonen på 1,5 år... någon mer som har en riktigt tung tredje trimester?[/
Här är man i vecka 34 börjar bli riktigt trött på att vara gravid. Mår illa igen, foglossningar och sömnen som man aldrig hinner ta igen:( har också en pojk på 1,5 år samt två äldre syskon till honom och energin för dom är verkligen inte på topp men tröstar mig med att jag har max 40 dagar kvar. Vår bebis kommer vi få träffa innan bf eftersom det blir ett planerat snitt. Räknar ner dagarna och förbereder med listor på allt som ska fixas innan för att fördriva tiden;)