• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Babycakes79
    Issa90 skrev 2019-06-08 09:14:52 följande:

Vi hade sex en gång när vi fick blinkande gubbe sedan en gång dagen vi fick fast och de resulterade i bebis :D

Tycker det är svårt att avgöra, det här är fjärde försöket så vill ju prova att göra nåt annorlunda. Jag o sambon har ett väldigt aktivt sexliv men han känner press under de här perioderna och kan få svårt att komma då vilket är frustrerande för oss båda. Morgonsexet gick inte bra men vi får försöka igen. Försöker att inte visa att jag blir frustrerad men har inget pokerface. Får försöka i alla fall.

När brukar man säga ÄL+1 med CB digital?:)
  • Babycakes79
    NervösAnonym skrev 2019-06-08 10:57:39 följande:

3 timmar senare, nu kom mensen. Jävla skit :(

Vet känslan, det suger och man blir så besviken. Ta en dag och var ledsen och förbannad, käka sånt du tycker om. Imorgon är en ny dag! Förhoppningsvis plussar vi alla snart och på semestern brukar man kunna slappna av mer:)
  • Issa90
    Babycakes79 skrev 2019-06-08 11:19:24 följande:

Tycker det är svårt att avgöra, det här är fjärde försöket så vill ju prova att göra nåt annorlunda. Jag o sambon har ett väldigt aktivt sexliv men han känner press under de här perioderna och kan få svårt att komma då vilket är frustrerande för oss båda. Morgonsexet gick inte bra men vi får försöka igen. Försöker att inte visa att jag blir frustrerad men har inget pokerface. Får försöka i alla fall.

När brukar man säga ÄL+1 med CB digital?:)

Vi hade sex på kvällen (typ 21) och sedan väldigt tidigt (vid 5.30) på fasta smiley dagen :P
  • Issa90

Kan också lägga till att jag hade blinkande smiley i tre dagar innan fasta kom :)

• Löken370
    Nymphadora skrev 2019-06-08 08:29:06 följande:

Från vad jag har läst mig till här på FL skiljer det sig supermycket från person till person och graviditet till graviditet både när man kan känna första symptomen och vad man känner. Så innan mensen har kommit eller man har plussat finns det alltid en chans! Håller tummarna för dig! Jag håller verkligen med dig om att det är jobbigt att vänta! ????

Jo jag vet att det skiljer sig massor men är så jäkla rädd för ett negativt test!

Förlorade mitt barn i vecka 22 så tror det spelar in lite varför jag är så rädd för allt :/

BIM-4 idag och väntan känns så jävla lång alltså!
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-08 11:16:16 följande:

Min mens är alltid punktlig. Kommer alltid på morgonen. Nu har den inte kommit..ännu iallafal. Testade neg imorse

Samma här. Får hoppas att vi kan testa positivt om en vecka
  • Lustablong

BIM idag och testade från Lloyds apotek. De ska vara känsligt har jag läst. De kan läsa av så lite som 10 UI/ml urin eller vad det nu heter men det var helt blankt väntar ff på mensen då. Känner ingenting.....

• Gabriela11

Håller tummarna<3

Lustablong skrev 2019-06-08 12:40:49 följande:

Samma här. Får hoppas att vi kan testa positivt om en vecka

• tillyra

Jag har också bim idag. Har haft mensvärk till och från i tre dagar. Kraftigt på kvällen för tre dagar sedan, såpass att jag var säker på att mensen skulle komma under natten. På förmiddagen nästa dag låg jag i soffan och väntade, kändes precis som det gör när det är på g. Men fortfarande ingen mens. Negativt test i morse, 12 dagar sen äl. Den dyker väl upp i morgon men det känns lite märkligt att ha ont så länge, det brukar jag inte ha. Men men.

Liiite spännande är det ju också, så länge mensen inte kommit finns ett uns hopp.

Svar på tråden BIM Juni