Najo skrev 2019-06-06 19:58:43 följande:
Kände så pass mycket i magen i går att jag tänkte det kanske tagit sig, svävade bort i ngn sorts positiv bubbla. Tänkte att det skulle kunnat passa i tid också då det var 2 dagar efter blastostadiet då den ska ha kläckts ur sitt skall och teoretiskt hade kunnat börjat fästa i livmodern. I dag helt tvärtom, känner mig orolig och ångestfylld. Undrar vad jag fick för mig i går. Nästan lite PMSig med svajigt argt humör och ledsen som man kan ha veckan innan mens. Nä just nu känns det inte så bra.
Hoppet pendlar! Det är nog likadant för de flesta. Ena stunden tror man och andra stunden tvivlar man... Men jag tror vi känner in för mycket för att vi så gärna vill. Det är så extremt tidigt och som du skriver så kanske ägget fäste först igår. Jag försöker intala mig själv att ta det lugnt i alla fall.
Vet att många av oss har testdag 16/6 men när är er beräknade mens? Min är 12/6....jag vet att lutinus kan skjuta upp mensen men det känns ju ändå bra om man tar sig över det datumet. Min mens är annars extremt punktlig.