BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Jag blir knäpp.. är säker på att äl var 1/7, och mens ska väl komma 14 dagar efter äl?
Jag blir knäpp.. är säker på att äl var 1/7, och mens ska väl komma 14 dagar efter äl?
Generellt säger man då men det beror helt på di. Egen kropp, jag har 10 dagar mellan äl och mens.
Jag har fattat det som att det kan variera 10-16 dagar mellan ÄL och nästa mens. Men tycker det är så olika från person till person.
Mensen brukar för min del komma på dag 27, med max 1 dags variation. Om cykeln ?hoppar? till borde väl äl också förflyttas, så det blir 10-16 dagar mellan äl och mens? Man vill ju så gärna att saker ska vara logiska, eller hur!?
Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3
Äl+11 BIM-1

Att även jag * skulle det stå haha. Dumma telefon! Grattis alla som har plussat och lycka till alla andra som fortfarande väntar <3 Kram
Jag blir lite galen här.. Är på BIM +6 och ingen mens i sikte..
Jag har små hugg i magen som om det är mensvärk, mår lite smått illa och är uppsvullen men 2 test har visat negativt. Testade på lördagen och i måndags men ingenting.
Jag har alltid haft en regelbunden mens och den har aldrig varit så sen som den är nu och har heller inte varit stressad eller någonting.. Ska man bara vänta några dagar/veckor längre och testa igen?
Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3
Äl+11 BIM-1
Idag är jag på äl+9 och har nu börjat öppna tanken inför att jag skulle kunna vara gravid, jag är inte helt där ännu. Testade när jag vaknade och anade en skugga så jag tog mitt känsligare test som mäter 10 miu och det var ett löjligt svagt streck där, min man såg det också. Testar på nytt imorgon igen :D