• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Miluci
    Anonym (Frågar åt en vän) skrev 2019-07-18 10:54:44 följande:

Min kompis har inte familjeliv så jag hjälper henne att lägga upp denna frågan här! Hon är idag på äl+12 och kurvan ser ut så här och hon tog CB test som jag tycker har svaga blåa streck!

Och ni som är lite mera erfarna av fertility friend och att tempa vad tycker ni om kurvan? Kan de vara en inplantationsdipp på äl+5?

Jag ser ett svagt blått streck på testen så tror att de är positivt. Så såg mitt ut när jag tog mitt första positiva test *.*
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Anonym (Frågar åt en vän) skrev 2019-07-18 10:54:44 följande:

Min kompis har inte familjeliv så jag hjälper henne att lägga upp denna frågan här! Hon är idag på äl+12 och kurvan ser ut så här och hon tog CB test som jag tycker har svaga blåa streck!

Och ni som är lite mera erfarna av fertility friend och att tempa vad tycker ni om kurvan? Kan de vara en inplantationsdipp på äl+5?

Det där är ett plus i mina ögon! Grattis :)
  • Anonym (Syskonlängtan)

Vilka graviditetstest tycker ni är bäst? En djungel där ute :(

• Anonym (Förvirraad)

Hjälp!! Alltså kan någon säga hur detta funkar.. jag har fått min mens de exakta datumet via kalendern sen april. Då jag började mitt första försök i maj. Min mens är beräknad 15 juli. Har laddat ner flera appar och gjort tester på internet och den senaste säger att jag ska ha mens 16. De är den 18 idag och har inte fått min mens. Jag gjorde ett grav test igår som visade negativt. Dock hade jag kissat 1 timme innan men var så taggad så kissade ut några droppar igen efter den timmen. Är jag för tidig eller?? Vill köpa ett idah men vill inte bli besviken dessutom kostar det! Skulle ni rekommendera att jag vöntar??

• Mathilda999
    Anonym (Förvirraad) skrev 2019-07-18 14:43:38 följande:

Hjälp!! Alltså kan någon säga hur detta funkar.. jag har fått min mens de exakta datumet via kalendern sen april. Då jag började mitt första försök i maj. Min mens är beräknad 15 juli. Har laddat ner flera appar och gjort tester på internet och den senaste säger att jag ska ha mens 16. De är den 18 idag och har inte fått min mens. Jag gjorde ett grav test igår som visade negativt. Dock hade jag kissat 1 timme innan men var så taggad så kissade ut några droppar igen efter den timmen. Är jag för tidig eller?? Vill köpa ett idah men vill inte bli besviken dessutom kostar det! Skulle ni rekommendera att jag vöntar??

När hade du ÄL? Om du fick ÄL lite senare än vanligt blir mensen ofta sen, normalt är det svårt att få ett plus tidigare än 10 dagar efter ÄL - hur många dagar efter ÄL är du?
  • Anonym (Förvirraad)

Jag vet inte exakt när jag har haft äglossningen men jag har 2 appar och sen har jag googlat ihjäl mig på internet. Och alla säger samma runt 28juni-2juli. Jag hade sex 28,29,30, och 2.... nu ska jag alltså ha mens enligt kalendern 15 och den andra kalendern säger 16. Jag brukar alltid ha ömma bröst 1 vecka innan mens alltså alltid! Nu känner jag ingenting alls. Har haft lite små värkar (mens värkar) 3 dagar som kommer och går...

• Anonym (Förvirraad)

Såhär Ser min kalender ut och har stämpt i maj och juni. Medans nu i juli stämmer den inte längre

• Anonym (Förvirraad)

Och nu i juli såhär

• Mathilda999

Jätte svårt att säga men kan ta mig själv som exempel, fick positivt ÄL test på CD19 i juni och därmed blev min mens 4 dagar sen (använder FLO app) och detta räknade appen också ut när jag reggade + ÄL test. (Får normalt ÄL på CD15 och har en cykel på 29 dagar)

Tror inte du kan hitta så mycket svar tyvärr utan får vänta dag för dag och alternativt ta nya test...

• Anonym (Förvirraad)

Sant! Får bara Vönta helt enkelt eller köpa ett till test och testa imorgon typ... alltså det är bara konstigt att jag ska ha sen ägglossning just den här månaden... när jag haft regelbunden mens sen april. Så även fast ägglossningen skulle vara sen säger vi... typ 3 juli! Då är de liksom 24 dagar sedan mensen startade i juni...... vilket är ganska mkt..

Svar på tråden BIM juli 2019