BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
En fråga. Tog ett digitalt nu som visade gravid 2-3 veckor. Jag fick positivt på äl test den 6/7. Testet visar ju när ungefär ägget blev befruktat,visst? Men HUR kan den visa så om jag fick utslag på mitt äl test för 13 dagar sedan?
GRATTIS !!
Åh så roligt! Stort grattis! :) såg att det var elfte försöket för er, precis som för oss. Vi har dock inte plussat än! Gjorde ni någon skillnad? Tips mottages tacksamt :D
Kan det vara tvillingar? Då producerar man väl mkt mer hcg, vilket skulle kunna ge det resultatet på testet då du kommer upp snabbare i samma mängd som du kanske gjort med ett barn i den perioden. Vet inte alls, bara en tanke.
En fråga. Tog ett digitalt nu som visade gravid 2-3 veckor. Jag fick positivt på äl test den 6/7. Testet visar ju när ungefär ägget blev befruktat,visst? Men HUR kan den visa så om jag fick utslag på mitt äl test för 13 dagar sedan?
Kan det vara tvillingar? Då producerar man väl mkt mer hcg, vilket skulle kunna ge det resultatet på testet då du kommer upp snabbare i samma mängd som du kanske gjort med ett barn i den perioden. Vet inte alls, bara en tanke.
Spännande! Och grattis oavsett en eller två små!
i vårat fall är det inte helt omöjligt faktiskt. Vi får se vad dom säger på ultraljudet den 20/8 :)men kan ägget alltså bli befruktat så snabbt som en dag efter äl? Och vet du hur testet kan "veta sånt"? Haha förlåt för dumma frågor men jag är lite förvirrad och nyfiken! Kanske då att spermierna har legat där och väntat redan innan ägget släppte? Mycket intressant det här :D
tack för era svar tjejer <3
Nu är jag riktigt förvirrad! Tog ett clear blue early igår som visade neg trotts typ BIM-2. Idag när jag vaknar hade jag typiska ÄL-flytningar. Tur att vi fick till det inatt ifall att det verkligen är ÄL just nu.
Spännande! Och grattis oavsett en eller två små!