• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • glitterhitta
    Tiolina skrev 2019-07-19 06:35:03 följande:
    Åh vad kul!! Grattis :)) Kommer du gå med i nån BF mars-grupp? Finns det nån sån? :D
    Tack! :) Jag vet inte ännu, kanske efter att jag faktiskt har missat mensen?
    Har precis vaknat efter nattjobb och 3,5 timmars sömn då vi ska åka bort några dagar, kissade precis före jag hoppade i säng så jag måste vänta måånga timmar till innan jag kan ta dagen test!
  • glitterhitta
    Lumas skrev 2019-07-19 06:46:37 följande:
    Hörrni jag är med i en om ni vill komma med? Skicka meddelande <3 !!

Tog ett till i dag för säkerhets skull haha. Men ett annat märke (RFSU som mäter 25iu) och visst är det också positivt! ÄL+12 BIM+1. Tänkte att de kan va bra referens för någon annan som fortfarande väntar på sitt plus <3
    Vad är det för grupp?
  • glitterhitta
    Lyckoklöver skrev 2019-07-19 07:07:05 följande:

Skickade iväg utan bilder. Här kommer det:

Testet från RFSU är så svagt. Dock ser väl det från clearblue ut att visa ett plus?

Det finns streck där! Mitt från igår är nog snäppet svagare på bild men det syns tydligt i verkligheten, kommer uppdatera med bild här senare efter dagens test.
    Är du säker på när du hade äl? Du kanske hade den lite senare?
  • bostroem

32 dagar sedan första dagen jag blödde då jag fick MF. Ingen mens och negativt gravtest idag, ingen aning om när ÄL var/är. Men hoppas fortfarande.

• Lyckoklöver
    Lumas skrev 2019-07-19 09:22:20 följande:

Tack snälla! Ja verkligen :D. Tycker det ser väldigt lovande ut för dig <3

Åh tack <3
  • Lyckoklöver
    glitterhitta skrev 2019-07-19 11:46:54 följande:

Det finns streck där! Mitt från igår är nog snäppet svagare på bild men det syns tydligt i verkligheten, kommer uppdatera med bild här senare efter dagens test.

Är du säker på när du hade äl? Du kanske hade den lite senare?

Så kul att även andra också ser :) Blir spännande att se ditt test från i dag. Vilken dag efter ÄL är du?

Jag är hyfsat säker då jag känner av ägglossningen. Men jag kan ha en eller två dagar fel.
  • Pepsin

Åh så roligt! Stort grattis! :) såg att det var elfte försöket för er, precis som för oss. Vi har dock inte plussat än! Gjorde ni någon skillnad? Tips mottages tacksamt :D

Lyckoklöver skrev 2019-07-19 19:36:35 följande:

Det var nog inget spökstreck på det andra från clearblue. Nu blev allt väldigt verkligt :)

• Lumas

En fråga. Tog ett digitalt nu som visade gravid 2-3 veckor. Jag fick positivt på äl test den 6/7. Testet visar ju när ungefär ägget blev befruktat,visst? Men HUR kan den visa så om jag fick utslag på mitt äl test för 13 dagar sedan?

• Lumas
    Lyckoklöver skrev 2019-07-19 19:36:35 följande:

Det var nog inget spökstreck på det andra från clearblue. Nu blev allt väldigt verkligt :)

GRATTIS !!
Svar på tråden BIM juli 2019