BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Brukar alltid få ont i brösten en vecka innan mens.. Nu kom det och jag har mens om en vecka. Fy vad jag tappade förhoppningen nu! Usch så tråkigt.. :(
Jag vet, det syns mycket tydligare på riktigt så jag är inte alls osäker. Det är redan starkare än det jag tog halv sex imorse :)
Ska bli roligt att följa stegringen :D
Åh vad kul!! Grattis :)) Kommer du gå med i nån BF mars-grupp? Finns det nån sån? :D
Sovit så dåligt och alldeles för lite i natt. Så det var bara att gå upp och testa. Vad tror ni?
Skickade iväg utan bilder. Här kommer det:

Testet från RFSU är så svagt. Dock ser väl det från clearblue ut att visa ett plus?
Ledsen för spam i tråden. Bifogade inte den ena bilden...

Skickade iväg utan bilder. Här kommer det:
Testet från RFSU är så svagt. Dock ser väl det från clearblue ut att visa ett plus?
Ledsen för spam i tråden. Bifogade inte den ena bilden...
Fast jag tycker mig se på båda :D Clearblue vet jag kan ge sk "spökstreck" så jag vill va föriktig med att uttala mig om den, men min väns såg ut precis så och hon va gravid :D. Vilken dag är du på?

I verkligheten så tycker jag mig också se på testet från RFSU. Men det är så svårt att få till en bra bild.
Oj vad spännande att det ser ut som din väns :) Det får kanske bli att införskaffa ett digitalt och testa. Jag är på ÄL+15 i dag. Häftigt hur det skiljer för ditt test på ÄL+12 syns tydligt. Grattis :)