• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Anonym (Vaaaa?)

Har följt denna tråden och även förra för maj men aldrig skrivit något. Jag hade köpt hem nya gravtester för att kunna testa på fredag (eftersom jag ville veta om jag kan dricka då) men trodde verkligen inte att det skulle visa sig något då min man var bortrest under några dagar före och dagen för äl. Testade idag för skojs skull (äl +10) för att se om det visade något för att kunna släppa tanken ett par dagar.

Men det visade positivt??? Även ett clearblue test visade gravid 1-2 veckor. Är helt i chock nu!!!

• joss1234
    Anonym (Vaaaa?) skrev 2019-07-17 19:33:08 följande:

Har följt denna tråden och även förra för maj men aldrig skrivit något. Jag hade köpt hem nya gravtester för att kunna testa på fredag (eftersom jag ville veta om jag kan dricka då) men trodde verkligen inte att det skulle visa sig något då min man var bortrest under några dagar före och dagen för äl. Testade idag för skojs skull (äl +10) för att se om det visade något för att kunna släppa tanken ett par dagar.

Men det visade positivt??? Även ett clearblue test visade gravid 1-2 veckor. Är helt i chock nu!!!

Men wow grattis!!! :D
  • Anonym (Vaaaa?)
    joss1234 skrev 2019-07-17 20:17:36 följande:

Men wow grattis!!! :D

Tack : D
  • Lyckoklöver

Hej allesammans!

Hoppar in lite sent på den här listan. Detta är vårt 11:e försök och jag har tappat det lite gällande BIM-listor. Men nu så vill jag vara med i gemenskapen igen :) Lägger till mig själv på den 19/7.

Grattis till alla er som redan har plussat.

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Jphoppas

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93

4/7 Nicciz

5/7 tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

8/7 joss1234

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH, FrokenF89

11/7 Förstabarnet123

12/7 Phoworray

13/7 KronisktFörvirrad, macarons

14/7 Majja92, Saga92, Äldremom37

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa

18/7 Mamma2014

19/7 VictoriaBerggren, Lyckoklöver

20/7 hundenhubbe, tiolina, Veligaveela

21/7 Cachy

22/7 glitterhitta

24/7 Mathilda999

26/7 NatalieI

27/7 FruA2019

29/7 Isafina, Agnesplan, Pepsin, Pyret 13

30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93

31/7 Espresso[/quote]

• Tiolina
    Lumas skrev 2019-07-17 17:26:46 följande:

Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3

Äl+11 BIM-1

Åh vad härligt!!! Grattis igen!! <3 Jag har fortf inte kunnat testa mig igen, kom precis hem fr landet, men ska försöka få tag i nya tester imorgon :D fortf hög temp och typ samma symtom, så det känns bra :)
  • Tiolina

Kan inte fatta det, men tog ett till test nu ÄL+11, inte ens första urinen men blev ett tydligt plus. Gråter just nu!!! Har försökt länge efter missfall så detta är en sån otrolig lättnad - går inte att beskriva. Ursäkta om jag rantar - men ge inte upp asså <3

• Mathilda999

Grattis Tiolina!

Är ÄL+9 BIM-4/5 inget streck men spydde precis upp frukosten (filmjölk)...

• Anonym (Frågar åt en vän)

Min kompis har inte familjeliv så jag hjälper henne att lägga upp denna frågan här! Hon är idag på äl+12 och kurvan ser ut så här och hon tog CB test som jag tycker har svaga blåa streck!

Och ni som är lite mera erfarna av fertility friend och att tempa vad tycker ni om kurvan? Kan de vara en inplantationsdipp på äl+5?

• Pepsin

Men åååhh stort grattis!!! <3

Tiolina skrev 2019-07-18 09:38:17 följande:

Kan inte fatta det, men tog ett till test nu ÄL+11, inte ens första urinen men blev ett tydligt plus. Gråter just nu!!! Har försökt länge efter missfall så detta är en sån otrolig lättnad - går inte att beskriva. Ursäkta om jag rantar - men ge inte upp asså <3

Svar på tråden BIM juli 2019