BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Har följt denna tråden och även förra för maj men aldrig skrivit något. Jag hade köpt hem nya gravtester för att kunna testa på fredag (eftersom jag ville veta om jag kan dricka då) men trodde verkligen inte att det skulle visa sig något då min man var bortrest under några dagar före och dagen för äl. Testade idag för skojs skull (äl +10) för att se om det visade något för att kunna släppa tanken ett par dagar.
Men det visade positivt??? Även ett clearblue test visade gravid 1-2 veckor. Är helt i chock nu!!!
Har följt denna tråden och även förra för maj men aldrig skrivit något. Jag hade köpt hem nya gravtester för att kunna testa på fredag (eftersom jag ville veta om jag kan dricka då) men trodde verkligen inte att det skulle visa sig något då min man var bortrest under några dagar före och dagen för äl. Testade idag för skojs skull (äl +10) för att se om det visade något för att kunna släppa tanken ett par dagar.
Men det visade positivt??? Även ett clearblue test visade gravid 1-2 veckor. Är helt i chock nu!!!
Men wow grattis!!! :D
Hej allesammans!
Hoppar in lite sent på den här listan. Detta är vårt 11:e försök och jag har tappat det lite gällande BIM-listor. Men nu så vill jag vara med i gemenskapen igen :) Lägger till mig själv på den 19/7.
Grattis till alla er som redan har plussat.
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Jphoppas
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93
4/7 Nicciz
5/7 tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 joss1234
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH, FrokenF89
11/7 Förstabarnet123
12/7 Phoworray
13/7 KronisktFörvirrad, macarons
14/7 Majja92, Saga92, Äldremom37
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa
18/7 Mamma2014
19/7 VictoriaBerggren, Lyckoklöver
20/7 hundenhubbe, tiolina, Veligaveela
21/7 Cachy
22/7 glitterhitta
24/7 Mathilda999
26/7 NatalieI
27/7 FruA2019
29/7 Isafina, Agnesplan, Pepsin, Pyret 13
30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93
31/7 Espresso[/quote]
Nu vågar jag nog förstå tar även jag har fått ett plus <3
Äl+11 BIM-1
Kan inte fatta det, men tog ett till test nu ÄL+11, inte ens första urinen men blev ett tydligt plus. Gråter just nu!!! Har försökt länge efter missfall så detta är en sån otrolig lättnad - går inte att beskriva. Ursäkta om jag rantar - men ge inte upp asså <3

Grattis Tiolina!
Är ÄL+9 BIM-4/5 inget streck men spydde precis upp frukosten (filmjölk)...
Min kompis har inte familjeliv så jag hjälper henne att lägga upp denna frågan här! Hon är idag på äl+12 och kurvan ser ut så här och hon tog CB test som jag tycker har svaga blåa streck!

Och ni som är lite mera erfarna av fertility friend och att tempa vad tycker ni om kurvan? Kan de vara en inplantationsdipp på äl+5?

Men åååhh stort grattis!!! <3
Kan inte fatta det, men tog ett till test nu ÄL+11, inte ens första urinen men blev ett tydligt plus. Gråter just nu!!! Har försökt länge efter missfall så detta är en sån otrolig lättnad - går inte att beskriva. Ursäkta om jag rantar - men ge inte upp asså <3