• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 07:54:07 följande:

Ja visst är de tydligt!! Grattis :D

Mitt ser lika svagt ut som igår men jag ska också ta digitalt efter helgen (hoppas jag kan hålla mig)

Tack! Då kör vi på de och hoppas det står gravid så man vet helt säkert :D
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-16 09:24:03 följande:

Tack! Då kör vi på de och hoppas det står gravid så man vet helt säkert :D

Ja de kör vi på! Heja heja!

Hur mår du förresten? Symptom på olika vis?
  • Millemupp
    hundenhubbe skrev 2019-08-16 09:22:59 följande:

Åh tycker du?! :D även fast jag med ser det tydligt så blir man ändånosäker när det är svagt... :p

Det är vääldigt tydligt streck! :) Jag fick ju själv helt neg med predictor early och var helt övertygad att det inte blivit nåt! Du måste återrapportera så fort du tagit nästa test!!!
  • JeSuisMoi
    Fialotta8 skrev 2019-08-16 08:42:23 följande:

Jag tog ett vanligt test idag, fick mitt svaga svaga sträck på ett testa tidigt. Är bim - 4 men det va så negativt det kan bli :p haha! Jag blir galen! Nu ska jag försöka hålla mig från att testa till söndag eller måndag, good luck. Ska på kräftskiva i helgen så det känns la lagom peppigt att gå dit, inte dricka, för att man KANSKE är gravid.. Suck :p jaja! Livet :D

I feel you! Jag tänkte förra helgen att nästa helg är jag antingen gravid - eller får avnjuta ett eller två glas vin. Det verkar inte vara nåt av det, ännu en torr helg i ovisshet, så länge inte mensen kommer. Är idag på BIM+1 / ÄL+10. Tänker att jag testar tidigast söndag igen, då jag testade negativt imorse med RFSU testa tidigt. Lycka till :)
  • hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-08-16 09:06:53 följande:

Lite OT men ändå.

Har nån här ett bra förslag på hur man kan leverera nyheten till ens närmaste familj (mamma/pappa)?

Har funderat nåt på att bara höra med dem om de kan vara barnvakt 22 april hehe

Tidigare gånger har vi bakat en tårta där det stått :) nu funderar jag på att slå in ett test :p
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 09:26:42 följande:

Ja de kör vi på! Heja heja!

Hur mår du förresten? Symptom på olika vis?

Syns ju tydligt!! :D väldigt ömma bröst, trött, väldigt hungrig, flytningar, "mensvärk"och gasig! Du? :)
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-16 09:42:19 följande:

Syns ju tydligt!! :D väldigt ömma bröst, trött, väldigt hungrig, flytningar, "mensvärk"och gasig! Du? :)

Den rosa är ägglossning, antar att de är den du menar? Eller ser du något på den nedre också?

De låter ju lovande! Hehe

Som mensvärk fast mer spänt eller hur ja ska förklara... spända bröst men inte ömma, trötthet och huvudvärk samt flytningar som vid äl typ.
  • Obalem
    hundenhubbe skrev 2019-08-16 09:39:25 följande:

Dedär borde man väl kunna lita på? :D

Jaaa!! :D
  • Fialotta8
    JeSuisMoi skrev 2019-08-16 09:35:53 följande:

I feel you! Jag tänkte förra helgen att nästa helg är jag antingen gravid - eller får avnjuta ett eller två glas vin. Det verkar inte vara nåt av det, ännu en torr helg i ovisshet, så länge inte mensen kommer. Är idag på BIM+1 / ÄL+10. Tänker att jag testar tidigast söndag igen, då jag testade negativt imorse med RFSU testa tidigt. Lycka till :)

Ja det är så tröttsamt att man inte kan vänta när man vet att det är tidigt... :o men det är klart, man vill ju så gärna ha ett positivt test :p eller åtminstone veta hur det ligger till så inte livet ligger på paus tills man har det svart på vitt lixom. Vi får se vad tiden visar för oss denna månaden!

Håller alla tummar, lycka till!
Svar på tråden BIM augusti 2019