BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Ja visst är de tydligt!! Grattis :D
Mitt ser lika svagt ut som igår men jag ska också ta digitalt efter helgen (hoppas jag kan hålla mig)
Tack! Då kör vi på de och hoppas det står gravid så man vet helt säkert :D

Åh tycker du?! :D även fast jag med ser det tydligt så blir man ändånosäker när det är svagt... :p
Jag tog ett vanligt test idag, fick mitt svaga svaga sträck på ett testa tidigt. Är bim - 4 men det va så negativt det kan bli :p haha! Jag blir galen! Nu ska jag försöka hålla mig från att testa till söndag eller måndag, good luck. Ska på kräftskiva i helgen så det känns la lagom peppigt att gå dit, inte dricka, för att man KANSKE är gravid.. Suck :p jaja! Livet :D

Lite OT men ändå.
Har nån här ett bra förslag på hur man kan leverera nyheten till ens närmaste familj (mamma/pappa)?
Har funderat nåt på att bara höra med dem om de kan vara barnvakt 22 april hehe
Ja de kör vi på! Heja heja!
Hur mår du förresten? Symptom på olika vis?
Syns ju tydligt!! :D väldigt ömma bröst, trött, väldigt hungrig, flytningar, "mensvärk"och gasig! Du? :)
Dedär borde man väl kunna lita på? :D
I feel you! Jag tänkte förra helgen att nästa helg är jag antingen gravid - eller får avnjuta ett eller två glas vin. Det verkar inte vara nåt av det, ännu en torr helg i ovisshet, så länge inte mensen kommer. Är idag på BIM+1 / ÄL+10. Tänker att jag testar tidigast söndag igen, då jag testade negativt imorse med RFSU testa tidigt. Lycka till :)