• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 09:50:51 följande:

Den rosa är ägglossning, antar att de är den du menar? Eller ser du något på den nedre också?

De låter ju lovande! Hehe

Som mensvärk fast mer spänt eller hur ja ska förklara... spända bröst men inte ömma, trötthet och huvudvärk samt flytningar som vid äl typ.

Näjag ser på den nedersta!! Typ svagt som mitt men ser!!
  • yasmir

Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?

• Gottegrisen91
    yasmir skrev 2019-08-16 10:24:59 följande:

Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?

Märkte inget förutom tre dagar innan BMI, då ökade dom på rejält, kändes som det kom blod men icke :)
  • yasmir
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 10:28:24 följande:

Märkte inget förutom tre dagar innan BMI, då ökade dom på rejält, kändes som det kom blod men icke :)

Kanske normala flytningar jag har ni Isåfall.. lite krämiga liksom. Jag minns verkligen inte hur flytningarna "ska" se ut mellan äl och bim om man inte gravid/är gravid:/
  • Anonym (Barnlängtan)

Hej! Hoppar in även jag med här!

BIM 23/8

Jag är så otålig så jag tror att jag spricker.

Symtom Idag ÄL+7:

Spänning och öm i höger bröst

Molande värk i livmodern. Sticker till ibland till höger om livmodern. Känns som livmodern vill trycka ut något? Känns dock inte så lovande. Jag sover fruktansvärt dåligt! Krämiga flytningar.

• Millemupp
    hundenhubbe skrev 2019-08-16 09:41:02 följande:

Tidigare gånger har vi bakat en tårta där det stått :) nu funderar jag på att slå in ett test :p

Snacka om tårta bakad med kärlek :) Jag är ingen mästare på bakning dock... bra idé med testet, kanske lämna ett sånt paket i samband i barnvaktsförfrågan!
  • viljaa
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2019-08-16 11:09:17 följande:

Hej! Hoppar in även jag med här!

BIM 23/8

Jag är så otålig så jag tror att jag spricker.

Symtom Idag ÄL+7:

Spänning och öm i höger bröst

Molande värk i livmodern. Sticker till ibland till höger om livmodern. Känns som livmodern vill trycka ut något? Känns dock inte så lovande. Jag sover fruktansvärt dåligt! Krämiga flytningar.

Hej! Vi har samma ÄL och BIM. Molar lite i magen. Inte så öm i brösten dock men mår lite illa. Jättemycket flytningar, vita krämiga sen ÄL+3. Hoppas det betyder nåt!!
  • Millemupp
    yasmir skrev 2019-08-16 10:24:59 följande:

Vid ett enstaka tillfälle märkte jag en doft (ursäkta ev äckel) som jag antagligen undermedvetet associerade med tidigare graviditet. Det sägs ju att doftminnet är starkt.. sen märkte jag inget mer ovanligt.
  • Fendi1987

Efter ett av testlagrets stickor i morse som fortfarande va väldigt svagt, var jag tvungen att köpa CB tester.

Fick det nu bekräftat! Kan inte tro att det är sant!!

Svar på tråden BIM augusti 2019