BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Den rosa är ägglossning, antar att de är den du menar? Eller ser du något på den nedre också?
De låter ju lovande! Hehe
Som mensvärk fast mer spänt eller hur ja ska förklara... spända bröst men inte ömma, trötthet och huvudvärk samt flytningar som vid äl typ.
Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?
Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?
Märkte inget förutom tre dagar innan BMI, då ökade dom på rejält, kändes som det kom blod men icke :)
Hej! Hoppar in även jag med här!
BIM 23/8
Jag är så otålig så jag tror att jag spricker.
Symtom Idag ÄL+7:
Spänning och öm i höger bröst
Molande värk i livmodern. Sticker till ibland till höger om livmodern. Känns som livmodern vill trycka ut något? Känns dock inte så lovande. Jag sover fruktansvärt dåligt! Krämiga flytningar.
Tidigare gånger har vi bakat en tårta där det stått :) nu funderar jag på att slå in ett test :p
Hej! Hoppar in även jag med här!
BIM 23/8
Jag är så otålig så jag tror att jag spricker.
Symtom Idag ÄL+7:
Spänning och öm i höger bröst
Molande värk i livmodern. Sticker till ibland till höger om livmodern. Känns som livmodern vill trycka ut något? Känns dock inte så lovande. Jag sover fruktansvärt dåligt! Krämiga flytningar.
Efter ett av testlagrets stickor i morse som fortfarande va väldigt svagt, var jag tvungen att köpa CB tester.
Fick det nu bekräftat! Kan inte tro att det är sant!!