• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Nextchapter

Grattis alla som plussar! Så otroligt roligt att läsa! :D

Längtar till jag själv får uppleva känslan att se plusset :)

• Anonym (Uppgiven!)
    Mmmiam skrev 2019-08-15 17:38:05 följande:

Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!

Grattis! Är det första barnet?
  • Gottegrisen91
    Cachy skrev 2019-08-15 23:12:49 följande:

Imorgon är det äntligen dags, bim! Som jag väntat på denna dagen.. haft illamående sen en vecka tillbaka och molande värk sen äl. Håller verkligen tummarna på att det tagit sig denna gången. 7 försöket till ett syskon!

Åh jag håller tummarna!! Jag hade exakt samma syntom! Plussade igår :)
  • Gottegrisen91
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-15 23:57:20 följande:

Åh jag håller tummarna!! Jag hade exakt samma syntom! Plussade igår :)

Symtom * :)
  • Gottegrisen91

Tjejer, vill bara tipsa om vilket test som är känsligast.

Babyplan ska man kunna plussa på upp till 6 dagar innan beräknad BMI, knappt läsbara resultat. Men clearblue reagerade direkt och visade sig mycket tydligt direkt, BMI dagen idag :) tycker även att clearblue är lättare att läsa av än dessa ovanför, ett tips bara. Lycka till ni som är kvar nu! Jag håller stenhårt för fler plus! :D
  • Gottegrisen91
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-16 04:24:08 följande:

Tjejer, vill bara tipsa om vilket test som är känsligast.

Babyplan ska man kunna plussa på upp till 6 dagar innan beräknad BMI, knappt läsbara resultat. Men clearblue reagerade direkt och visade sig mycket tydligt direkt, BMI dagen idag :) tycker även att clearblue är lättare att läsa av än dessa ovanför, ett tips bara. Lycka till ni som är kvar nu! Jag håller stenhårt för fler plus! :D

Oj upplösningen var väl inte helt hundra men hoppas ni ser :)
  • hundenhubbe

Strecket har blivit starkare idag jämför med igår. Fortfarande svagt. Men det är ett rosa streck jag ser och som sagt starkare! Bim-4, äl+10. Ska ta ett digitalt efter helgen :)

Ska se om ni kan se det här... behöver inte vrida och vända för att se det. De syns tydligt i verkligheten.

• Anonym (Bettan)

BIM -4 , ingen mer blödning än igår och neg test med Clearblue early.

Jag kunde inte hålla mig från att testa ... så frågan är är det inte lite konstigt om det nu var nidis jag fick igår att tidig test inte Visar någonting ?

Dessa tester ska ju vara super känsliga ...

@Gottegrisen91 - det ser ut att du använde den vanliga CB - men det kommer säkert visa neg på den också ...

Det bästa vore såklart att vänta men jag tänkte om det var nidis då borde det kanske komma upp ett svagt pluss eller något men hormonerna kanske inte är så höga ....

• Anonym (Trean?)
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-16 06:19:35 följande:

BIM -4 , ingen mer blödning än igår och neg test med Clearblue early.

Jag kunde inte hålla mig från att testa ... så frågan är är det inte lite konstigt om det nu var nidis jag fick igår att tidig test inte Visar någonting ?

Dessa tester ska ju vara super känsliga ...

@Gottegrisen91 - det ser ut att du använde den vanliga CB - men det kommer säkert visa neg på den också ...

Det bästa vore såklart att vänta men jag tänkte om det var nidis då borde det kanske komma upp ett svagt pluss eller något men hormonerna kanske inte är så höga ....

Nej, så tidigt är det omöjligt att se något på ett ?testa tidigt?-test. Som en jämförelse så hade jag en nidis när jag blev gravid med dottern och testade då negativt ända fram till 7 dagar efter nidisen. På 8:e dagen slog det om till positivt. Detta var alltså känsliga stickor som man ska kunna testa tidigt med.
  • JeSuisMoi

BIM igår, ingen mens och fortfarande högre temperaturer. Tog ett RFSU testa tidigt imorse och det var helt blankt. Skengraviditet? Jag är på ÄL+10 idag så kanske bör avvakta några dagar.

Svar på tråden BIM augusti 2019