BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
BIM -4 , ingen mer blödning än igår och neg test med Clearblue early.
Jag kunde inte hålla mig från att testa ... så frågan är är det inte lite konstigt om det nu var nidis jag fick igår att tidig test inte Visar någonting ?
Dessa tester ska ju vara super känsliga ...
@Gottegrisen91 - det ser ut att du använde den vanliga CB - men det kommer säkert visa neg på den också ...
Det bästa vore såklart att vänta men jag tänkte om det var nidis då borde det kanske komma upp ett svagt pluss eller något men hormonerna kanske inte är så höga ....
Stort grattis till er alla som plussat och lycka till till er som väntar. Idag kom tyvärr min mens, så vi ser fram emot att försöka i september månad istället. Kram på er!
Strecket har blivit starkare idag jämför med igår. Fortfarande svagt. Men det är ett rosa streck jag ser och som sagt starkare! Bim-4, äl+10. Ska ta ett digitalt efter helgen :)
Ska se om ni kan se det här... behöver inte vrida och vända för att se det. De syns tydligt i verkligheten.
Min mens dök också upp idag, 9 dagar tidigare till å med, lägger nog detta på is ett tag så kanske det sker!
Grattis till alla er som plussat & lycka till!
Strecket har blivit starkare idag jämför med igår. Fortfarande svagt. Men det är ett rosa streck jag ser och som sagt starkare! Bim-4, äl+10. Ska ta ett digitalt efter helgen :)
Ska se om ni kan se det här... behöver inte vrida och vända för att se det. De syns tydligt i verkligheten.
Nej, så tidigt är det omöjligt att se något på ett ?testa tidigt?-test. Som en jämförelse så hade jag en nidis när jag blev gravid med dottern och testade då negativt ända fram till 7 dagar efter nidisen. På 8:e dagen slog det om till positivt. Detta var alltså känsliga stickor som man ska kunna testa tidigt med.
Är det en nidis så kan det dröja några dagar.
Jag kände mig super gravid redan förra fredagen, testade iofs med babyplan på ÄL +9 eller 10 o det var helt blankt. Dagen efter tog jag clearblue o fick plus. Så vänta i två dagar så här det garanterat stigit isåfall :)
Lycka till, jag håller tummarna!
Jag tog ett vanligt test idag, fick mitt svaga svaga sträck på ett testa tidigt. Är bim - 4 men det va så negativt det kan bli :p haha! Jag blir galen! Nu ska jag försöka hålla mig från att testa till söndag eller måndag, good luck. Ska på kräftskiva i helgen så det känns la lagom peppigt att gå dit, inte dricka, för att man KANSKE är gravid.. Suck :p jaja! Livet :D
Lite OT men ändå.
Har nån här ett bra förslag på hur man kan leverera nyheten till ens närmaste familj (mamma/pappa)?
Har funderat nåt på att bara höra med dem om de kan vara barnvakt 22 april hehe
Åh så spännande! Syns tydligt!