BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
ÄL mån tisdag onsdag och torsdag, låg tis,ons och tors.
BMI 23/8 . tog ett CB "early test" eller vad det heter idag och det visade blankt. Har det gjort det för er med? inga ömma bröst. Jag har mer flytningar än vanligt.
Jag kommer fortsätta ta grav test fram till bim. Visst är det sjukt eller gör ni det med?
Har också Bim 23/8. Har också fått negativa test, men tyckte mig se en svag skugga på ett. Har också JÄTTEmycket flytningar. Jag har lovat mig själv att inte testa mer men kommer antagligen inte hålla det, haha.
Har också tagit test idag CB early test men med em urin. Visade blankt. Har även som er BIM 23/8. Dock känner jag mig super gravid!
Fick min mens imorse, två dagar sent..
grattis till alla som plussat!!:)
Och lycka till ni som är kvar, håller tummarna!
Hoppar över till septembertråden nu!
Min temperatur är fortf hög,är er?
Känner mig också gravid. Eller så som jag tror det känns att vara gravid, har ju aldrig varit det:P asså man är ju helt knäpp. Tror man kan mer än testen liksom. Är säkert vars skenpreggo
Känner mig också gravid. Eller så som jag tror det känns att vara gravid, har ju aldrig varit det:P asså man är ju helt knäpp. Tror man kan mer än testen liksom. Är säkert vars skenpreggo
Fick min mens imorse, två dagar sent..
grattis till alla som plussat!!:)
Och lycka till ni som är kvar, håller tummarna!
Hoppar över till septembertråden nu!
Åh nej! Lycka till i nästa månad. Jag väntar fortfarande på bim dagen här..
Visst har du BIM 27/8? Samma här. Fick ett ryck nu imorse och testade även fast det är lite tidigt. Det va neg såklart, vill typ testa varje morgon men blir ju som att kasta pengar i sjön. Ska försöka härda ut till BIM / dagen innan.. Lär ju joina testomanklubben i vilket fall i slutändan haha...
Är typ omöjligt att inte testa när man har test hemma haha!!
Man blir som sagt knäpp haha, och snart fylls mitt testlager på. Testomanklubben here I come!!