• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • hoppfull26
    BIM augusti 2019

15/8 Bettyboop95, JeSuisMoi
    17/8 NyckelpiganJ, SamiraBudva
    20/8 Fialotta8, Bettan, Lbem
    21/8 Noraaaaa 
    22/8 PelloBello
    23/8 FruA2019, viljaa, Barnlängtan, haloj
    24/8 HannaIsabell, mea08, Mybebbe, Blyger
    25/8 sockan, yasmir, Planerar2020 (25-28/8)
    26/8 Mathilda999, Mima93 
    27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary, Ellalo, hoppfull26
    28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar
    31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, Fendi1987, hundenhubbe, Skrollan94
  • Tr0ust
    hoppfull26 skrev 2019-08-19 17:16:10 följande:

Hej fina ni! 

Vill börja med att säga stort grattis till alla som plussat - så härligt att se. :) Håller alla tummar jag har för att det snart är er andras tur också!

Jag och min sambo har inte försökt på fullt allvar än men "skjutit lösa skott" sedan maj, men jag skulle gärna vara med i er gemenskap ändå om det är okej :)

Jag hade ÄL den 12/8 (känner av ÄL väldigt tydligt med flytning + molvärk) och BIM den 27/8. Har inte enorma förhoppningar då vi enbart hade sex den 11/8 - men det behövs ju egentligen bara ett lyckat så mitt hopp är inte helt ute!

Nu till mitt huvudbry. Igår kväll fick jag ägglossningsflytningar (genomskinlig äggvita) igen. Tog aldrig något ägglossningstest men de va exakt som jag brukar ha runt ägglossning. Har aldrig haft det "spontant" utan ÄL innan. Var även under hela kvällen/eftermiddagen yr som vid blodtrycksfall vid minsta rörelse. Är det någon annan som har haft liknande?

Förlåt för långt inlägg och kram på er alla <3 

Välkommen! Alltså, vi är på exakt samma med ÄL och BIM:) hahahaha

Mina tester är såklart negativa jag är testoman. ;)

Jag har också varit lite yr, molvärk ont i ryggslutet och varot hungrig fastän att jag har ätit. Illamående med och imorses spydde jag med. Hahaha

Lycka till och hoppas att vi kan följas åt!
  • Hanbr

Hej hej

Gråtit två gånger idag. Trött men Inga ömma bröst. Bim 23/8 flytningar och idag rosa flytningar. Mens eller bebis????? Molnande verk där nere. Men har också varit sjukt stressa över jobbet i går och idag. känner mig inte gravid men vad vet jag, aldrig varit gravid förr?!! test visar negativt! Åh denna väntan!

• joss1234

UPDATE: Jag har nu börjat få pyttelite svagare på äl-testet igen efter 3 dar positivt haha! Och även tempen börjar gå uppåt och har nu på eftermiddagen fått lite mindre flytningar så nu har väl äntligen äl varit!! Lite senare än vanligt, eller egentligen vet jag inte då det är första gången jag testat ordentligt med tester. Så bim blir kanske den sista denna månaden, om ens kanske början på september, så svårt att veta då denna ägglossningen varit all over the place, men jag stannar kvar här i tråden då bim var satt i slutet på månaden!

Nu börjar väl då den oooändliga väntan till bim, då min äl va sen blir denna cykel äääännu längre xD Men, jag och sambon har gjort vad vi kan, fått till det för 4e dan i rad nu över äl så hoppas kan man ju göra. Han är lite trött nu haha, men kämpat på bra. Haft en väldigt kraftig äl så kanske betyder det nåt bra, låt oss hoppas på det :D

Grattis till er som plussat och styrkekramar till er som fått mensen eller blöder av tråkigare själ. Vet hur tufft det är med både missfall och när mensen kommer.. Kram alla <3

• Nextchapter

Åh grattis!! :)

[quote=79842725][quote-nick]viljaa skrev 2019-08-19 19:22:36 följande:[/quote-nick][/quote]

• Bettan84

[quote=79842725][quote-nick]viljaa skrev 2019-08-19 19:22:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh stort grattis !!! ????

• Anonym (Mikki)

Varför är teststrecket tjockare än kontrollstrecket? Tagit andra graviditetstest så vet att jag är gravid men blev lite nyfiken nu när jag tog detta ikväll. Är på BIM+1 idag :)
  • MeAndMyself

Hoppar in här i slutet av månaden. Bim 25/8 : )

Googlar runt på symtom nu och känner mig inte klokare. Jag fick lite lätt rosa på pappret efter toabesök 7 dagar efter ägglossning. Dagen efter hade jag lite rosa i trosorna samt även dagen efter det (som är idag).

Jag vaknade inatt kissnödig, går upp och känner att jag krampar i båda äggstockarna så fick gå framåtvikt till toan. Samma typ av kramper har jag alltid ett par timmar vid ägglossning (har mer allmän magont/ryggont vid mens).

Är svullen om magen, men jag älskar godis och mat med så kan lika väl va det haha : )

Vad tror ni om det rosa samt kramperna?

Svar på tråden BIM augusti 2019