BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Usch va tråkigt! Hoppas du plussar igen nu och att det går vägen! Kan det vara så att du har låg progesteronhalt?, väldigt vanligt när man har PCOS och bidrar tyvärr till mf. Läs om det ifall du inte redan gjort det. :)
Samma ungefär, började i februari, 0 graviditeter hittills.
Här bim på söndag börjar få molvärk idag.. är så sjukt rädd för missfall
Jag ska testa på lördag om inte mensen kommit då. Men hörrni jag kan knappt hålla mig! Inte för att det är någon idé att göra testet tidigare för även om det visar negativt så kommer man ju hoppas fram tills mensen kommer ändå och positivt lär det ju inte vara såhär tidigt ändå. Så jag får allt vänta. Men jag analyserar ju minsta lilla symptom haha. Jag har lite molvärk i magen och mår lite illa till och från men det kan ju vara vad som helst. Tog som sagt ut min mirenaspiral den 23 juli så det kan ju likagärna vara hormonerna som ska ställas rätt. Fick ju en smiley på digitala ÄL testet den 9 juli, hur vet jag när jag har BIM då? Ska jag räkna 14 dagar efter det? Har ingen koll på den naturliga cykeln då jag varit på preventivmedel i 1,5 år typ och som sagt inte hunnit få någon vanlig mens ännu. Hoppet lever ändå och nu börjar det närma sig...
Tyvärr mens!
Börjat blöda mer och fått ordentlig ?mensvärk?.
Åkte till apoteket och köpte test för att ha till senare men kunde inte hålla mig och tog ett så fort jag kom hem som visade ?Ej gravid?..
Hur är det möjligt?
CB digitalt visade 1-2 v i fredags och idag visar ett likadant test ?ej gravid?...
Blir såå ledsen. Kommer hålla mig borta från familjeliv och strunta i äl tester ett tag framöver.
Håller tummarna för er andra, kämpa på! <3
Börjat blöda mer och fått ordentlig ?mensvärk?.
Åkte till apoteket och köpte test för att ha till senare men kunde inte hålla mig och tog ett så fort jag kom hem som visade ?Ej gravid?..
Hur är det möjligt?
CB digitalt visade 1-2 v i fredags och idag visar ett likadant test ?ej gravid?...
Blir såå ledsen. Kommer hålla mig borta från familjeliv och strunta i äl tester ett tag framöver.
Håller tummarna för er andra, kämpa på! <3
Jag ska testa på lördag om inte mensen kommit då. Men hörrni jag kan knappt hålla mig! Inte för att det är någon idé att göra testet tidigare för även om det visar negativt så kommer man ju hoppas fram tills mensen kommer ändå och positivt lär det ju inte vara såhär tidigt ändå. Så jag får allt vänta. Men jag analyserar ju minsta lilla symptom haha. Jag har lite molvärk i magen och mår lite illa till och från men det kan ju vara vad som helst. Tog som sagt ut min mirenaspiral den 23 juli så det kan ju likagärna vara hormonerna som ska ställas rätt. Fick ju en smiley på digitala ÄL testet den 9 juli, hur vet jag när jag har BIM då? Ska jag räkna 14 dagar efter det? Har ingen koll på den naturliga cykeln då jag varit på preventivmedel i 1,5 år typ och som sagt inte hunnit få någon vanlig mens ännu. Hoppet lever ändå och nu börjar det närma sig...
Hej fina ni!
Vill börja med att säga stort grattis till alla som plussat - så härligt att se. :) Håller alla tummar jag har för att det snart är er andras tur också!
Jag och min sambo har inte försökt på fullt allvar än men "skjutit lösa skott" sedan maj, men jag skulle gärna vara med i er gemenskap ändå om det är okej :)
Jag hade ÄL den 12/8 (känner av ÄL väldigt tydligt med flytning + molvärk) och BIM den 27/8. Har inte enorma förhoppningar då vi enbart hade sex den 11/8 - men det behövs ju egentligen bara ett lyckat så mitt hopp är inte helt ute!
Nu till mitt huvudbry. Igår kväll fick jag ägglossningsflytningar (genomskinlig äggvita) igen. Tog aldrig något ägglossningstest men de va exakt som jag brukar ha runt ägglossning. Har aldrig haft det "spontant" utan ÄL innan. Var även under hela kvällen/eftermiddagen yr som vid blodtrycksfall vid minsta rörelse. Är det någon annan som har haft liknande?
Förlåt för långt inlägg och kram på er alla <3