• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Tr0ust
    Lbem skrev 2019-08-18 08:54:46 följande:

Jag skrev inte ålder för jag tänker om jag känner någon i denna tråden haha. Min äldsta är 10 så det skiljer 8 år på mina och jag tänkte jag var klar men vill såså gärna ha en till. Bara en till :P Jag är över 30 så det är nu eller aldrig för min del :)

Bättre sent än aldrig :)
  • Tr0ust
    JeSuisMoi skrev 2019-08-18 09:16:46 följande:

BIM+3, ÄL+13, testade idag negativt igen med CB early. Tempen sänkts ytterligare men fortfarande över cover line. Igår kväll kom en liten blödning som inte påminner om hur min mens brukar se ut. Kom igen nu under morgonen så jag får väl anta att det är mensen som har kommit. Är rädd för min egen kropp efter allt det här och önskar ingenting liknande nästa försök...lycka till alla

Varför är du rädd för din kropp?

Jag håller tummarna.
  • Anonym (Celeste)
    Millemupp skrev 2019-08-17 23:20:52 följande:

Grattis! Känner igen det där, att inte ha några direkta symptom. Fick du blinka till några extra gånger? :) När hade du BIM?

Ja, vi har försökt ganska länge och jag har så många gånger stått och vinklat tester och letat skuggor. Denna gång trodde jag det fanns 0 chans (haft extremt mycket stress över helt annan sak!), så jag blev väldigt förvånad! Enligt min egen tolkning av appen skulle BIM vara på onsdag, men det stämmer nog inte för då skulle jag plussat ÄL+8 vilket känns osannolikt.

Detta var första omgången med Munkpeppar och Maca för mig. Slump eller inte, det vet jag inte!

Har du också plussat, eller väntar du?
  • Anonym (Celeste)
    PelloBello skrev 2019-08-18 08:35:15 följande:

Bim-4 och så negativt test som det bara kan bli.

Bättre lycka nästa gång antar jag :/

Jag skulle inte ge upp BIM-4, om du inte har jättelång lutealfas (typ 16 dagar, isf skulle BIM-4 betyda ÄL+13). Jag har tex 12 dagars lutealfas, så BIM-4 betyder ÄL+9, och så tidigt har jag aldrig plussat! Så: Vet du när ägglossning var?
  • Fialotta8

Godmorgon!

Bim - 2, äl +13, ingen mens i sikte, men tokblankt test idag också. Nu ger jag upp och tänker att bebis inte var meningen denna månaden utan meningen att att jag ska få det nya jobbet jag sökt först! :D

Önska mig lycka till! Jag önskar er lycka till och hoppas på god tur för oss alla :D

• PelloBello
    Anonym (Celeste) skrev 2019-08-18 09:56:55 följande:

Jag skulle inte ge upp BIM-4, om du inte har jättelång lutealfas (typ 16 dagar, isf skulle BIM-4 betyda ÄL+13). Jag har tex 12 dagars lutealfas, så BIM-4 betyder ÄL+9, och så tidigt har jag aldrig plussat! Så: Vet du när ägglossning var?

Är på äl+9 eller 10.
  • Gottegrisen91
    Skrollan94 skrev 2019-08-18 08:15:39 följande:

Det här bekräftade mitt svaga sträck från igår. Känns fortfarande som en lögn. Har inga symtom alls. Håller nu tummarna på att jag får välkomna en liten april bebis nästa år. Fortsätt kämpa alla ni som är kvar, <3

Åh grattis!!!! <3
  • PelloBello
    Tr0ust skrev 2019-08-18 09:26:21 följande:

Ge inte upp nu :) jag håller alla tummar & tår för dig!

Känns bara så hopplöst. Haha.
Svar på tråden BIM augusti 2019