BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Gaaaah orkar inte vänta längre ????.
Jag har ju BIM den 20/8 så jag tänkte nästa på onsdag .
Har fortfarande mensvärk och ont i svanken .
Jag brukar ha ont vid ÄL bara 1-2 dagar inte så här flera dagar på raden .
Imorse mådde jag liiite illa det kom plötsligt .
Hoppas hoppas ... annars blir det nya tag nästa månad.
Lycka till alla som väntar och kämpa på de som ska ta tag i nya tag nästa månad ??
Hej!
En liten uppdatering från igår!
Från svagt streck till ett starkare streck idag! Så lycka till ni andra och ge inte upp!
Jag har BIM den 27/8-2019 får man vara med? :)
ÄL igår. Vi fick inte till det. Är som att sambon är trött på att ligga eftersom vi gjort det varje dag sen ÄL-9. Och så väljer han att strejka just igår. IGÅR av alla dagar. Jag är så irriterad och besviken. :(
Hej! Jag har ganska bra koll på hur jag mår emellan äl och mens..
har nu 6dagar kvar till bim och senaste tre dagarna har jag haft illamående mest kvällstid. Men har kommit och gått under senaste dagarna, samt väldigt mycket molande värk.
Kan man verkligen bli illamående såhär tidigt om man skulle vara gravid? Eller är det bara något annat som spökar kanske.
Någon som känner igen sig och haft såna symtom innan bim och varit gravid? (Hoppas så mycket på ett syskon till min dotter) 7försöket nu.
Hade nämligen inte ett enda symptom förra grav.
Någon som vet?????
Någon annan här som testar med cb advanced ägglossningstest (det som blinkar under fertila dagar och ger en fast gubbe vid ÄL). Hur många dagar fick ni blinkade gubbe innan den blev fast?
Någon som vet om graviditetstest ifrån tradera (testbanken) är bra? Och deras ägglossningstest!
Jag och maken är inne på tredje försöket nu, har sen ÄL +3 känt av molvärk och igår kom tröttheten som en käftsmäll och ikväll illamående och så fort maken nämnde bea sås gjort på pulver fick jag kväljningar ???? BIM 16/8, jag vill gärna vara med i denna tråd:)
Tycker absolut att det syns något både på den oredigerade och den redigerade :) håller tummarna på att det inte är ett spök...:)
Vad tror experterna?
-4, tycker jag börjar kunna ana början till ett streck eller så är det spök.
Lägger med en redigerad också då FL upplösning är skräp :P
Tycker absolut att det syns något både på den oredigerade och den redigerade :) håller tummarna på att det inte är ett spök...:)