BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Nä set har jag aldrig gjort, tror inte det är en så bra idé med tanke på att det är just digitalt... man ska ju slippa tolka då testet säger gravid eller ikke gravid...
När jag har brutit upp mina så har det varit två streck på ett och ett streck på den andra = har varit gravid... vet dock inte hur det ser ut om man inte är det... hoppas att det hjälpte dig något :)
[quote=79821670][quote-nick]Anonym (Neg och pos?) skrev 2019-08-10 14:40:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Fick mens imorse... var typ helt 100 på att jag var gravid så var hemskt.. blä! Aja! Bara satsa på en majbebis istället, låter ju ganska gulligt det med:)
Lycka till alla andra! :))
BIM idag söndag men helt inställd på att mensen kommer. Hade sen ägglossning den härmånaden dessutom och är osäker på hur det påverkar BIM?
Igår kom i alla fall mitt efterlängtade positiva ägglossningstest! Vi har fått till det i söndags, tisdags, torsdags, igår och jag hoppas vi får till det idag med!!!
Bim bli iaf 25/8 för mig
Fick tyvärr min mens idag ????
Men stort lycka till till alla Er som forfarande är kvar på listan <3
Och Er andra, vi ses i BIM September. Då blir det ÄL test i mängder för min del. Kram på Er alla <3
Negativt test idag så det blir inget denna månad. BIM listan är så långt bak i tråden så kan inte plocka bort mig. Lycka till alla
Hej på er,
Har BIM den 14/8 men tyckte mig se en skymt av den klassiska förvarningen jag brukar få i ett par dagar lite innan mensen skall komma på pappret förut när jag va på toa.
Så jag är 99% säker på att det är kört för oss denna månad, blev egentligen inte superförvånad då det inte kunde bli ett helhjärtat försök pga av att vi va på resa. Men hade trots allt symtom jag aldrig känt förut ca 5-6 dagar efter ÄL så man hoppades ju ändå lite.
Aja min nästa ÄL bör ske den 28/8 enligt appen och har då troligtvis BIM den 11/9, så jag hoppar ev över i Septembertråden när jag ser att mensen kommer igång på riktigt.
Lycka till resten av er! :)
Hej!
En liten uppdatering från igår!
Från svagt streck till ett starkare streck idag! Så lycka till ni andra och ge inte upp!

Hej!
En liten uppdatering från igår!
Från svagt streck till ett starkare streck idag! Så lycka till ni andra och ge inte upp!