BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Jag hade också symptom flera dagar efter ÄL, som jag inte brukar ha. Brukar kunna känna svagt kanske en dag före ÄL, starkt på ÄL och svagt en dag efter. Nu kände jag i fyra dagar efter ÄL. Olika hugg/dragningar/stickningar, kände mig smått illamående till och från. Det kan ju kanske vara äggets väg till livmodern man känner? För jag känner inte heller någonting nu. ÄL+5 idag (även fast NC säger ÄL+4). Hoppas ändå mensen inte dyker upp på BIM 15/8 :)
Nu hoppas jag att jag hade/har en rejäl ägglossning.
Enligt appen borde jag haft ägglossning i förrgår. Hade sex varje dag till dagen innan det. Inget i förrgår och inget igår, tyvärr. Men äl sekret sen två dagar innan, värk som nu övergått till molvärk, ömma bröstvårtor sen igår och idag kom illamåendet som jag ibland kan få vid äl. Så hoppas hoppas det stämmer och hoppas hoppas det tagit sig den här gången!
2 låånga veckors väntan på att få veta :O
Hoppar in här :) BIM först 28/8. Borde ha ägglossningen nästa lördag (enligt NC) , känns fan som 100 år tills dess...... Dag 11 i min cykel och brukar ha ägglossning mellan dag 16-19 typ. Ingen blinkande gubbe på CL advanced än heller. Denna väntan är olidlig :/
Någon som har erfarebhet av att bryta upp cb digital?
Någon som har erfarebhet av att bryta upp cb digital?
Varför ska du göra det?
Gjorde de och fick lite chock då de va gravtest stickor i testet (hade inte förväntat mig de haha) o undrar nu om man kan tolka dom på något sett
Fick mens igår, en dag sent. Får se hur det ser ut idag när jag tömmer koppen, om det är den vanliga mängden eller inte.
För er som har haft "mens" första månaden/månaderna, hur har det varit i strukturen liksom? Har det bara varit mens utan "klumpar" eller kan det vara som helt vanlig mens med "resterna" som kommer ut också?
Vad har ni för erfarenheter?
Får ta nya tag nästa månad!
Jag hoppar in här också :D
Hade senaste mensen den 19 Juli.
Ägglossning runt den 3 Augusti.
Tog test i morse. Visar 2 bilder efter 5min och 2 bilder längst ner efter 10-15min.
Vad tror ni? Jag har använt mig av Testbankens tester.