• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • pepsi20
    Glitterpinnar skrev 2019-08-11 21:08:00 följande:

Någon annan här som testar med cb advanced ägglossningstest (det som blinkar under fertila dagar och ger en fast gubbe vid ÄL). Hur många dagar fick ni blinkade gubbe innan den blev fast?

Första gången jag provade gick jag direkt från tom ring till fast gubbe, denna månad har jag haft blinkande gubbe i 6 dagar & dom säger att man ska sluta efter 9 dagar :/
  • Hejsvensan

Neg va?

Bim 7/8 och forfarande ingen mens... jobbigt att gå o vöbta på mensen och oxå få neg på gravtesten :(
  • Tessi1
    pepsi20 skrev 2019-08-11 22:20:51 följande:

Första gången jag provade gick jag direkt från tom ring till fast gubbe, denna månad har jag haft blinkande gubbe i 6 dagar & dom säger att man ska sluta efter 9 dagar :/

Jag har haft blinkande gubbe länge. Jag är envis så jag slutar aldrig testa förrän jag får det. Visst det kan va så att man blir utan ägglossning en månad... Men ibland kan man börja testa för tidigt också och därför blinkar det bara fast ägglossningen kan va sen. . Nu efter ett år har jag lärt mig att jag kan börja testa på dag 12-13 istället för på dag 10 som jag gjorde i början.
  • Tessi1
    Hejsvensan skrev 2019-08-12 00:10:55 följande:

Neg va?

Bim 7/8 och forfarande ingen mens... jobbigt att gå o vöbta på mensen och oxå få neg på gravtesten :(

Testa ett annat test. Vet du när ägglossning var? Min mens blev väldigt sen denna månaden och det är för semestern. Man kommer ur sina rutiner och det ställer till det för kroppen läste jag mig till..min mens blev 10 dagar sen så jag förstår precis hur du känner och jag tog väldigt många test men alla var negativa. Kan det va så för dig med?
  • yasmir
    pepsi20 skrev 2019-08-11 22:20:51 följande:

Jag har inte lyssnat på det där med 9 dagar. En gång vägrade jag ge upp och plötsligt efter ca 10-11 dagar fick jag fast gubbe. Min ägglossning var senare än jag trodde den månaden. Man vet aldrig..
  • hundenhubbe

Vad mycket mens och negativa tester från helgens inlägg, tråkigt och stort lycka till <3

ÄL + 6, kommer nog testa på fredag äl + 10, har fått plus då med båda barnen så är det något borde de va då. Och vi drar på semester på lördag så skönt och veta innan.

Har ömma bröstvårtor (brukar jag inte ens ha vid mens, enbart bröst), finnar i mängder (brukar jag ha några dagar innan mens, haft sedan äl) , illamående till och fråb och trött.. hoppas symtomen stämmer!

• MaryCherry
    Glitterpinnar skrev 2019-08-11 21:08:00 följande:

Någon annan här som testar med cb advanced ägglossningstest (det som blinkar under fertila dagar och ger en fast gubbe vid ÄL). Hur många dagar fick ni blinkade gubbe innan den blev fast?

För ett par månader sedan fick jag fast gubbe direkt och denna månad fick jag blinkande i 6 dagar och därefter fast. Idag testade jag positivt med Clearblue tidig detektion :)
  • Freya18
    BIM augusti 2019

4/8 Obalem 
    11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Jonniie
    12/8 Joset 
    13/8 Millemupp, Kattunge15 
    14/8 Nextchapter, FH24, Majja92
    15/8 Bettyboop95, VictoriaBerggren, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi, Tidiih
    16/8 Gottegrisen91
    17/8 jhms, SisterA, Trean, NyckelpiganJ, Cachy
    18/8 lindamjonsson
    20/8 hundenhubbe, Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan
    21/8 Noraaaaa 
    22/8 PelloBello
    23/8 FruA2019, viljaa
    24/8 HannaIsabell
    25/8 sockan, pepsi20, yasmir
    26/8 Mathilda999, Mima93 
    27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust
    28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar
    31/8 Lady K

Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken
  • Freya18

Nu närmar sig BIM för väldigt många av er. Skrattande Håller tummarna hårt på att det blir många efterlängtade plus!

Hur går det för dig "Obalem"? Tänker på dig. Det kan vara så oroligt jobbigt när mensen inte dyker upp och testerna är negativa. Dock så håller jag tummarna fortfarande hårt för dig.

Hur går det för "Jphoppas", "kronisktförvirrad" och "Jonniie"? Inte hört någonting från er på ett tag nu.

• Hejsvensan
    Tessi1 skrev 2019-08-12 06:36:44 följande:

Testa ett annat test. Vet du när ägglossning var? Min mens blev väldigt sen denna månaden och det är för semestern. Man kommer ur sina rutiner och det ställer till det för kroppen läste jag mig till..min mens blev 10 dagar sen så jag förstår precis hur du känner och jag tog väldigt många test men alla var negativa. Kan det va så för dig med?

Hej ja precis! Har tyvärr inte testat när ja hade ägglossninh så kan inte till 100% säga att jag haft äl men känns så konstigt att den inte kommer... har inte haft någon semester eller liknande som ska ha påverkat de :/
Svar på tråden BIM augusti 2019