BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Någon annan här som testar med cb advanced ägglossningstest (det som blinkar under fertila dagar och ger en fast gubbe vid ÄL). Hur många dagar fick ni blinkade gubbe innan den blev fast?

Första gången jag provade gick jag direkt från tom ring till fast gubbe, denna månad har jag haft blinkande gubbe i 6 dagar & dom säger att man ska sluta efter 9 dagar :/
Neg va?
Bim 7/8 och forfarande ingen mens... jobbigt att gå o vöbta på mensen och oxå få neg på gravtesten :(
Första gången jag provade gick jag direkt från tom ring till fast gubbe, denna månad har jag haft blinkande gubbe i 6 dagar & dom säger att man ska sluta efter 9 dagar :/
Vad mycket mens och negativa tester från helgens inlägg, tråkigt och stort lycka till <3
ÄL + 6, kommer nog testa på fredag äl + 10, har fått plus då med båda barnen så är det något borde de va då. Och vi drar på semester på lördag så skönt och veta innan.
Har ömma bröstvårtor (brukar jag inte ens ha vid mens, enbart bröst), finnar i mängder (brukar jag ha några dagar innan mens, haft sedan äl) , illamående till och fråb och trött.. hoppas symtomen stämmer!
Någon annan här som testar med cb advanced ägglossningstest (det som blinkar under fertila dagar och ger en fast gubbe vid ÄL). Hur många dagar fick ni blinkade gubbe innan den blev fast?
Nu närmar sig BIM för väldigt många av er.
Håller tummarna hårt på att det blir många efterlängtade plus!
Hur går det för dig "Obalem"? Tänker på dig. Det kan vara så oroligt jobbigt när mensen inte dyker upp och testerna är negativa. Dock så håller jag tummarna fortfarande hårt för dig.
Hur går det för "Jphoppas", "kronisktförvirrad" och "Jonniie"? Inte hört någonting från er på ett tag nu.
Testa ett annat test. Vet du när ägglossning var? Min mens blev väldigt sen denna månaden och det är för semestern. Man kommer ur sina rutiner och det ställer till det för kroppen läste jag mig till..min mens blev 10 dagar sen så jag förstår precis hur du känner och jag tog väldigt många test men alla var negativa. Kan det va så för dig med?