• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Sofiiakarin

[quote=79821670][quote-nick]Anonym (Neg och pos?) skrev 2019-08-10 14:40:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Har du ingen bild på när du inte tagit sönder testet? :)

• SixxAM
    Anonym (Neg och pos?) skrev 2019-08-10 14:54:10 följande:

Gjorde de och fick lite chock då de va gravtest stickor i testet (hade inte förväntat mig de haha) o undrar nu om man kan tolka dom på något sett

Sprang in på toa pch bröt upp mitt från imorse! Jag hade tre stycken streck på mitt!! ????
  • SixxAM

[quote=79821670][quote-nick]Anonym (Neg och pos?) skrev 2019-08-10 14:40:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Bröt upp mitt från imorse bara för att se! Och ja, vad betyder detta???

• Anonym (Jj)
    SixxAM skrev 2019-08-10 17:32:54 följande:

Sprang in på toa pch bröt upp mitt från imorse! Jag hade tre stycken streck på mitt!! ????

Men ni blir väl inte mer gravida för att ni tar sönder testen??:)) Knappast så att man ska analysera och tolka isärplockade test.
  • SixxAM
    Anonym (Jj) skrev 2019-08-10 17:35:17 följande:

Men ni blir väl inte mer gravida för att ni tar sönder testen??:)) Knappast så att man ska analysera och tolka isärplockade test.

De kallas stört beetende, återkom när Du försökt över 2 år, man blir dum i huvudet. Kärlek till dej & lycka till
  • Anonym (Jj)
    SixxAM skrev 2019-08-10 17:40:54 följande:

De kallas stört beetende, återkom när Du försökt över 2 år, man blir dum i huvudet. Kärlek till dej & lycka till

Har försökt 16 mån, men fortfarande inte det s k "störda beteendet"...
  • Anonym (Bettan)

ÄL + 5 idag och jag är fortfarande uppblåst och har mensvärk i tjejmagen och svanken . Idag är jag såååå trött att jag knappt kan hålla mig vaken.

I min första graviditet så hade jag exakt samma symptom , det var ju för 5 år sedan men just den här uppblåstheten och tröttheten jag väl ihåg .

Man vill inte hoppas för mycket men längtan är såååå stor .

Hur tidigt kan man testa med gravtesterna?

Med nr.1 testade jag några dagar efter BIM men nu känns det som att man vill testa lite tidigare .

• SixxAM
    Anonym (Jj) skrev 2019-08-10 17:46:51 följande:

Har försökt 16 mån, men fortfarande inte det s k "störda beteendet"...

Va skönt :) hoppas det förblir så <3
  • Myrkrypet
    Anonym (Neg och pos?) skrev 2019-08-10 14:39:27 följande:

Någon som har erfarebhet av att bryta upp cb digital?

Nä set har jag aldrig gjort, tror inte det är en så bra idé med tanke på att det är just digitalt... man ska ju slippa tolka då testet säger gravid eller ikke gravid...
Svar på tråden BIM augusti 2019